גבוהה דומיננטית
שולטת

מצב משפחתי
נשואה
מי אני
גבוהה דומיננטית וחזקה אוהבת ונהנית ממשחקי האבקות והכנעה שאני מנצחת.
מבקשת בצורה הכי ברורה בבקשה  לא לפנות אלי אני לא מחפשת קשר כרגע
מרוצה ממה שקיים
לא מעניין אותי כמה אתה רוצה מת מתחנן מבקש לא רוצה.  ואם ארצה אני אפנה ואתה תדע שאני רוצה.  אני יודעת טוב מאוד לכתוב, ובטח שלהביע את עצמי, ואם ארצה אקח.
  אין טעם לכתוב לי אלף הודעות זה לא יעזור .
ואין טעם להציע לי הצעות כלכליות אני לא זקוקה לנדבות שלך תשאיר לעצמך אני מסודרת .
השקפות על עולם השליטה
נושא הקרוב אל ליבי אני מאוד אוהבת לאנוס גברים זה אקט טוב שמביא אותי לאורגזמה אמיתית איכותית במוח . השילוב של ההשפלה שלו- "גבר נאנס ע"י אישה החזקה ממנו" החוסר אונים שלו מול הכוחניות שלי. כן אני נהנית להכאיב לו- פה אשים דגש על ההסכמה שלו לכאב .אני סדיסטית שניהנית להכאיב למי שנהנה מהכאב .נהנית להפחיד אותו להכריח אותו להסתכל במראה איך אני אונסת אותו והוא לא יכול לעשות כלום .
גבולות
גבולות ניתן למתוח וכיף לפרוץ
חדשות
אני מבקשת לא לכתוב לי יותר. כרגע לא מעוניינת להפגש בטח שלא יכולה להכיל את כל כמות הפונים אלי . ממש מעצבן אותי כל רגע הודעה חדשה והכי לא קשורה מה מעניין אותי שאתם אוהבים כך וכך וכך מה בדיוק נראה לכם שאני עובדת אצל מישהו או נמצאת פה לשרת מישהו .?באמת תחשבו קצת כבוד .לפחות אם מישהו כותב אז לא לכתוב לי שטויות הפנטזיה שלך מעניינת לי את התחת זה רק מעצבן עד לרמה שבא לי לחסום אני כתבתי פה מהרהורים הפנטזיות אישיות. ומתברר שיש לזה פרטנרים רבים ואני בסהכ צריכה אחד וכרגע הוא קיים ....
תאריך עדכון
13 באפר׳ 2017
תאריך הצטרפות
6 במרץ 2017
בלוגים נעקבים
  שלחי הודעה