BlueBear

מודעה
מחפש להכיר קינקית
דווקא בתקופה הזאת, אחרי השוק וההלם גדל בי הרצון לקשר. משהו אמיתי שהנאה היא לא המטרה, אלא הנאה היא חלק מהדרך למטרה. אני עם ראש פתוח. מגדיר את עצמי כקינקי שאוהב תיבול בחיים שאיתו שני הצדדים נהנים. מחפש להכיר קינקית דומיננטית/כנועה/מתחלפת. אני נמצא במקום דיי רחב על הסקאלה. עוד פרטים בפרופיל.
מין / מגדר
גבר
איזור
מרכז
גיל
40
מצב משפחתי
רווק
מי אני

בן 39 מהמרכז. מונוגומי. בהיר עור, קרחת, זקן. 1.67.
אוהב בעלי חיים ומגדל שני כלבים. קרניבור. מבין את הניגוד וחי איתו בשלום.
מחפש קשר קינקי / שליטה לייט (יותר פירוט למטה).
מעוניין להכיר מישהי שבראש ובראשונה נהנה לבלות ביחד. אישה שלמה בפני עצמה, עצמאית מצד אחד ושלא תפחד לחשוף את הצדדים האפלים והפגיעים שלה מצד שני.
לא מגדיר את עצמי כפמיניסט (לפי ההגדרה של הפמיניזם הקיצוני), מגדיר את עצמי כנון קונפרמיסט, ליברלי לא פרוגרסיבי ולא חובב של פוליטקלי קורקט. אתאיסט.
לא מחפש מישהי שתהיה כמוני ותסכים איתי על הכל. אני לא מחפש את עצמי באישה. אבל אחת שתקבל אותי עם הדעות שלי.

השקפות על עולם השליטה
לא מתחבר לשליטה טוטאלית בכל מעשה ואספקט בחיים של הצד השני. כשנכנסים להגדרה יש ציפיות מסויימות. זאת סקאלה גדולה מדיי. גם בהגדרת תפקיד וגם אם בחיבור לסוג שליטה כלשהי.
אני לא חושב שיש כפתור שאומר עכשיו כן ועכשיו לא. ואני לא חושב שאפשר לנתק לגמרי את המנטלי אבל זה גם לא אומר בהכרח שזה צריך להיות טוטאלי. ואני מאמין שהמקום בסקאלה משתנה לפי הכימיה שיש בין הצדדים.
מתחבר לשני הצדדים. יכול לחיות עם שניהם, יכול לחיות גם רק עם צד אחד. החשק שלי משתנה עם ההכרות ומה הצד השני מוציא ממני.
בכל מקרה, בשני הצדדים אני מתחבר לטיזינג, אדג'ינג, השהייה ומניעת אורגמה, קשירות (לא שיבארי) וחוסר אונים, אולי כאב קל, כזה שאחר יש חיוך.
אני מגיע עם ראש פתוח ולא מחפש להגדיר את הקשר מראש. בתוך הזוגיות הרבה דברים יכולים להשתנות לפי רצונות של אחד הצדדים ולפי הכימיה.

אני יותר מרגיש את הרצון להגן על מי שאני אוהב, ולהיות שם בשבילה. ולכן לא רואה את עצמי מכאיב בצורה קיצונית או משפיל (גם אם רק בעיני זאת השפלה).
גבולות
צרכים, צלקות (פיזיות או נפשיות) דם.
אנשים שחושבים שזה בסדר להדיר מגדר שלם עם מילים כמו להסגביר. 
לא גבול אבל אנשים זה לא ההפך מנשים ככה שאין שום היגיון לכתוב א.נשים
חדשות
Fear is not real. Fear is our reaction to a situation.
תאריך עדכון
9 בדצמ׳ 2023
תאריך הצטרפות
30 במרץ 2017
  שלחי הודעה