קפטן וונדי
שולטת

איזור
צפון
גיל
25
מצב משפחתי
רווקה
מי אני
שולטת צעירה, סאדיסטית, שבאופן מפתיע למרות הגיל הצעיר כבר כמעט שנתיים בעולם בצורה ''רשמית'' (גם אם לא בקהילה הבדסמית בארץ אלא עם בני גילי ובחדרי חדרים). אני מתחברת לפומביות, השפלה, פאט פליי, פוט פאטיש, שליטה מנטאלית ולאחרונה גם קשירות. אני ביסקסואלית ואני לא מתחלפת או מעוניינת לנסות.

-מהצפון, לא ניידת-
השקפות על עולם השליטה
מנטאליות היא מעל הכל. מעל למיניות, בעיניי, לסקס (אם בכלל) ולסשנים שכוללים מגע מיני, זה נמצא בראש. זו הדינמיקה, זו ההרגשה, זו ההיררכיה, זה ההבדלי ומעמדי הכוחות בין השולטת לנשלט.ת שלה. אני לא רוצה נשלט שיהיה סמרטוט של כולן. אני לא רוצה נשלט או נשלטת שיצייתו לכל שולט.ת וירוצו למלא את פקודתם. אני רוצה מישהו שיכנע לי, מישהו שיציית לי, מישהו שאני אשלוט בו ולא אחרות או אחרים. מישהו שיהיה שלי, ולא של כל מלכה. אני לא כל אחת, הוא לא כל נשלט. האחד משלים את השני. אני לא רוצה אחד שיהיה נשלט לכל אחת. אני רוצה אחד שיהיה הכלבלב שהוא רק שלי, הבחור שרק לרגליי יהיה לסמרטוט ולא של אחרות, האחד שירגיש מועצם וגאה להיות מושפל ותחתי, האחד שיתענג רק מכך שאתן לו הצצה אל מבטי. האחד שהמילים שלי יכולות להפיל אותו, אבל אשתמש בהן בשביל לבנות אותו. זה שיכול לעמוד גבוה ובוחר ליפול לברכיו לכפות רגליי. זה שלא חייב לציית, כי הוא יודע שאני לא יכולה לכפות את עצמי עליו, אלא בוחר לציית, אלא מתחנן לציית. אנחנו בני אדם. אנחנו קודם כל בני אדם. שולטת, נשלט, שולט, נשלטת, מתחלפים ומתחלפות או אחרים ואחרות - בני אדם, והמטרה של כל קשר, כולל קשרים בדסמיים, בעיניי, היא להעצים את שני הצדדים ולהביא אותם למקום הכי טוב. בהקשר הבדסמי, זה אפילו יותר רלוונטי בין השולטת לנשלט שלה. להעצים אותו ולהפוך אותו לגרסא הטובה ביותר של עצמו. להפוך אותו לטוב יותר, לאמן אותו, לעצב אותו, לדעת שהוא עושה זאת ומשתפר, מתעצב, משתדל עבורה. כי הוא ירגיש שלמלכה שלו יגיע את הטוב ביותר. כי זו לא פנטזיה, זו דינמיקה, זו מערכת יחסים. וזה, בעיניי, הנשלט האולטימטיבי עבורי ועבור השליטה שאליה אני שואפת.

אל תפנהי אליי בתור המלכהגברתי. אני לא המלכה שלך. יחסי שליטה נבנים. אתה לא שלי, אתה לא בבעלותי. לא עדיין, לא עד שאחליט כך.
השליטה נבנית. אני לא רוצה סמרטוט שיזרוק את הכניעה שלו והצייתנות שלו לכל אחת.
אז אל.
גבולות
צואה, קיא, חיות, פנטזיות אונס, נשואים
חדשות
-לא פנויה כרגע-
תאריך עדכון
23 בינו׳ 2018
תאריך הצטרפות
3 במאי 2017
  שלחי הודעה