שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

My dirty mind

ברוכים הבאים.
אני לא מסנן מילים. אני בוטה. סוטה.
כאן כדי לכתוב בעיקר. לפרוק ולדבר עם אנשים סוטים ומעניינים.
לפני 4 חודשים. 17 בדצמבר 2023 בשעה 8:56

התישבתי על האסלה.

היא עוד לא סיימה את הסיגריה, שאיפה אחרונה, הניחה אותה על המאפרה והתקרבה אלי.ששולחת יד לשלוף את הזין ולכוון אותו לכיוונה.

מכניסה לפה. מוצצת קלות וממתינה.

"אצבע לתוכי", והיא מחפשת את החור, מניחה את האצבע, מחזירה לפה ומוסיפה קצת רוק שיחליק לתוכי כמו שאני אוהב.

האצבע מתחילה לחקור אותי מלמטה, נכנסת חצי דרך ויוצאת, מה שגורם לזין להגיב ולעמוד קלות.

חיכיתי יום שלם, צברתי בשבילה לא מעט בתוכי, והאצבע שלה מגרה את הכל להתפוצץ החוצה. "לאט" אני מבקש, והיא מבצעת. האצבע נכנסת ויוצאת בעדינות, וקולות של התרוקנות מתקרבת מתחילים להישמע בקצב עולה

כשהישבן נפתח לקראתה היא מרגישה. מרגישה את החור נפתח לאט לאט וגם זרזיפי שתן מתחילים לצאת לתוך הפה שלה. היא מהדקת את הוואקום ולוגמת את כולי לתוכה כמו החור המיומן שהפכתי אותה להיות.

 

האצבע שלה מתחילה להרגיש את הספייס נעלם מאחורי בזמן שהריח החזק ממלא את חלל השירותים, נמהל בשאריות הסיגריה שעדיין בוערת במאפרה.

גם היא בוערת. התנועות שלה מתחילות להסגיר את החרמנות הגואה שלה אבל הידיים שלה עסוקות בי כרגע. אז שלחתי רגל קדימה, "תאונני חור", והיא מיד מיקמה את הדגדגן שלה על הרגל השעירה שלי ומתחככת בה כאילו אין מחר.

האצבע נכנסת עמוק יותר לתוכי, ולכלוך מתחיל לצאת החוצה. הזין נעמד בפולסים מתגברים והמרחק מהגרון שלה מצטמצם.  היא עולה ויורדת ממנו, נחנקת מעט, והאצבע כבר נכנסת עד הסוף.

הכל פורץ החוצה והיא מתחילה לגנוח מהשילוב של הקולות, הריח והתחושה שעוטפת את היד שלה. למרות שהכל מתלכלך, היא מכניסה ומוציאה את האצבע ממני ובשלב מסוים גם מוסיפה עוד אחת.

תחושת ההתרוקנות מדהימה, אני מפסק רגליים, נולן לה להמשיך לרוקן אותי בזמן שהיא כבר מתכננת על עוד התרוקנות היישר לתוכה

אני מצמיד את הראש שלה עם היד לגוף שלי ומדייק את המהירות והעוצמה. סיימתי להתרוקן.

היא שואלת אם אפשר לתפוס לי בביצים בזמן שהיא מוצצת לי, ואני מושך לה את היד מתוך האסלה לכיווני.

היד שלה חומה לגמרי, היא מצמידה אותה לביצים המגולחות שלי, מיישרת חזק את הזין ומוצצת אותו בתאווה. שאריות הלכלוך שקצת מכתימות את הזין שלי לא עוצרות אותה, היא אוספת קצת עם הלשון ומכניסה לפה ומערבבת עם הרוק וקצת זרע שבדיוק יצא ממני.

קולות החנק שלה על הזין שלי מטריפות אותי ואני נועל אותה בזמן שהזרע עולה לכיוון הכיפה ומתפוצץ בפה או בגרון, מרוב שהייתי בספייס, לא שמתי לב.

 

נושק לה על השפתיים, מתחבקים ארוכות. ולוקח אותה לשטוף את היד, הגוף והפה.

 

התרוקנות

 

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י