ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חדש ישן ?

בבלוג אספר את יחסי השליטה מנקודת המבט שלי
לפני שנה. 16 ביולי 2023 בשעה 14:09

טוב, מאיפה אני יתחיל.. מההתחלה.  

כשהייתי בן 16 הכרתי מישהי, יפיפיה, שהייתה בת דודה של משהי שיצאתי איתה כחודשיים (שם בדוי: כלנית) . נשמע טלנובלה אה ?! לא טעיתם. 

שהיינו נפגשים היא הייתה מסתכלת עליי בעיניים קצת מוזרות, ובתור ילד עם ביצים נפוחות וראש כחול אתם בטח יכולים לתאר לעצמכם מה חשבתי לעצמי. עבר זמן, ואני והבחורה נפרדנו, לא הסתדר. 

כעבור כמה חודשים כלנית יוצרת איתי קשר בפייסבוק, ומשם עברנו לשיחה של 4 שעות בטלפון ומשם לפגישה בפארק מתחת לבית. לאחר כמה מפגשים של שיחות ארוכות על החיים, התנשקנו. התרגשתי, באמת. הלכתי הביתה עם פרפרים בבטן. 

ומה שקרה בחודשים האלה לא אשכח. העניינים מהר מאוד התגלגלו לפן המיני והיא בעצם הכירה לי את עולם השליטה. באחד המפגשים (בפארק) היא פתאום, משום מקום ביקשה שארד ואלקק לך את כפות הרגליים. לא ידעתי איך לאכול את זה אבל בתור ילד עם ביצים נפוחות(כמו שאמרתי כבר), שיעשה מה שיגידו לו בשביל לזרוע את זרעו, עשיתי זאת.

 

זה היה הטריגר לתחילת הקשר שליטה הראשון שלי. 

 

מאז הייתי לה כשפחה, הייתי מגיע לכל מקום שאמרה לי ועושה מה שהיא אומרת לי. זה היה בגנים ציבוריים, בשירותים בקניון ולרוב, בחניה של הבית של ההורים שלי. 

הייתי מאושר, חיכיתי להודעה ממנה כמו ילד בן שנתיים שרוצה שוקולד בסופר. 

לאט לאט זה התקדם, עד שיום אחד הגיע הרגע. היא אמרה לי לבוא לכתובת ואמרה לי לקנות לה חוטיני בדרך. כמובן, עשיתי מה שהיא אמרה לי לעשות. 

כשהגעתי, היא הייתה עם עוד משהו, איך שנכנסתי, היא ביקשה שארד על ארבע, אלך לשירותים ואלבש את החוטיני שקניתי לה. כמובן ששניהם צחקו עליי כל הדרך לשם. הייתי מהופנט, באופוריה, לא ידעתי מה אני עושה. 

כשיצאתי, שניהם חיכו לי עירומים ופשוט התעלמו ממני למשך כשעה, חוץ מהדרישה שאשב על ארבע באחת מפינות הבית. 

ואז הגיע הרגע. היא ביקשה שאמצוץ לגבר. נדהמתי, לא ידעתי איך להגיב. כמובן שהיא הוסיפה קרש אם זה ברצון. מה אני יגיד לכם הלב שלי דפק, לקח לי כמה דקות לעקל ופשוט עשיתי את זה. במשך חצי שעה מצצתי לו בזמן שהיא צוחקת ויורקת עליי. 

זה היה המפגש הראשון שלנו בתור שלישייה, ומאז אז היו עוד הרבה מפגשים כאלה. כמובן, בתלתי את הכוס שלי עם הבחור הזה. 

 

מאז, אני בחור פתוח שפשוט אוהב לשרת אנשים, גבר/אישה זה לא משנה. נהנה לעשות זאת ובשורה התחתונה מודה כל יום לכליית שהכירה לי את העולם המדהים הזה.

תאני איש היי-טק שדי מצליח בעבודה ורוצה להצליח גם בלמצוא את האחד/ת.  

מחפש משהו/י שאוכל לשרת אותו/ה ולהיות לו/ה לעבד, שיעניק לו את כל מה שיש לי לתת.

משהו/י עם ראש על הכתפיים, אינטליגנציה רגשית לסיטואציות ושיהיה לי למנטור לחיים שאוכל להעריך ולהעריץ אותו/ה.