שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

To Be Or Not To Be

כל הזכויות שמורות.
לפני 9 שנים. יום שישי, 6 באוקטובר 2017 בשעה 10:58

תמימות

קשר תמים וחמוד

למה כל כך קשה לי להתמודד עם הנורמלי?

חייבת סערת רגשות

חייבת אקשן

חייבת עניין

אני מכורה להתרגשות

מכורה קשה.

אומרים שהחוכמה היא להתרגש מהדברים הקטנים שאפשר למצוא ביום יום..

אני צריכה את הצוק ולעמוד על הקצה.

אחרת אני לא מרגישה חיה..

ושוב גוויה מהלכת..

מכלא אחד לכלא שני

בשום מקום אין נחת

לא רוצה לפגוע ולא רוצה להפגע

רגע לחיות,רגע למות ולהוולד מחדש.

רגע להיות נאהבת ובורחת

רגע להיות כלום ונשברת


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י