אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

To Be Or Not To Be

כל הזכויות שמורות.
לפני 7 שנים. יום ראשון, 11 באוגוסט 2019 בשעה 8:33

יחסים עם בני אדם זה חרא.

מתייחסים אלייך כמובן מאליו.

נמאס לי

ההערכה העצמית שלי במקום להתחזק יורדת עם השנים.

זה לא אמור להיות הפוך?

כנראה שאני באמת אפס.

ולא מגיע לי שיהיה לי טוב..

בא לי להעלם מהעולם 

לא יודעת למה כותבת פה בכלל

אולי כי לא יכולה לשתף בהשפלות שאני חווה במקום אחר\עם אנשים.

ואיפה הקו הדק שמפריד בין הרצון להיות מושפלת ללהיות מושפלת על האמת.

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י