בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

"Dust in the wind; all we are is dust in the wind..."

לכל דבר יש סיבה. לכל כדור כתובת. לכל סיר מכסה...אבל לא לכל פאזל יש את כל החתיכות. הפאזל כמעט גמור; מחפשת את החתיכה שתשלים אותו.
לפני 6 שנים. 11 באוקטובר 2017 בשעה 19:35

עיניה בחנו אותי מעלה ומטה, חיוכה התרחב, והיא זזה הצידה ופינתה לי דרך להכנס. 

 

״אני לאה, אריק במטבח, אנחנו בדיוק סיימנו לאכול ארוחת ערב.  אפשר להציע לך משהו?״ היא סימנה לי לעקוב אחריה. 

 

״לא תודה,״ אמרתי, ״אכלתי לפני שיצאתי מהבית.״

 

״יש לך איזה שאלות, או בקשות מסויימות לפני שנתחיל, או שמה שדיברנו בטלפון מספיק?״

 

״מה שדיברנו בטלפון מספיק,״ עניתי למרות שלא הייתי לגמרי בטוחה. 

 

ההתכווצות הזאת בתחתית הבטן, כמו לפני טיפול שיניים, או בחינה במטמתיקה...משהו לא ישב איתי טוב; החלטתי שזו רק ההתרגשות מהחוסר מודע של לקראת מה אני הולכת.  החוסר מודע שנוצר בתוכי למרות שפחות או יותר ידעתי, ובכל זאת...יד עדינה על הכתף החזירה אותי למציאות. 

 

״אסתי תכירי, זה אריק בעלי.״

 

עיניים חומות בוהקות וטובות חדרו אל תוך נשמתי מבעד לפנים שחומות ומפוסלות המעידות על כח, עוצמה, וניצוץ של תשוקה.  הוא חייך אליה קודם, ואז מיד אלי והושיט לי את ידו ללחיצה. 

 

״נעים מאד,״ קולו היה רגוע, שלו, ועמוק, ״הייתי בטוח שלא תגיעי.״

 

״למה?״ שאלתי תוך שאצבעותיו לוחצות בחוזקה את ידי המושטת. 

 

״זה לא בדיוק מפגש שגרתי,״ הוא עזב את היד שלי, ובמקום עטף את ידו סביב כתפיה של אישתו, ״היינו מופתעים לקרוא את הפרופיל שלך.״

 

״הייתי מופתעת שבכלל כתבתי אותו,״ עניתי במעט מבוכה ומעט הומור כדי לשבור את הקרח. 

 

יחד הם נראו כמו הזוג המושלם, כאילו יצאו מתוך דפי מגזין האופנה והיופי...והסקסיות...הרגשתי את הסומק עולה ללחיי, והורדתי את הראש קמעה.  

 

״איכפת לך למלא את המדיח, בזמן שאנחנו נארגן את פינת האוכל?״ שאלה לאה; אלא שהשאלה נשמעה יותר כמו דרישה מאשר בקשה, והנהנתי.  

 

אריק לקח ממני את התיק שהבאתי, והניח אותו על הדלפק מתחת לארון הכלים, ושניהם יצאו מהמטבח, מה שאמר לי שערב ממש עכשיו מתחיל.  הכיור היה מלא כלים. פתחתי את המדיח, והתחלתי בפעילות השטיפה וההעמסה למדיח.  

עוד כוס, ספל, צלחת, קערה...יד...התכופפתי להניח צלחת במדף התחתון של המדיח, והרגשתי יד מלטפת לי את הישבן.  לרגע התבלבלתי, והצלחת כמעט נפלה לי, אבל, מיד התאפסתי. התחלנו.  

 

לא ידעתי של מי היד, לא הסתובבתי להסתכל.  המשכתי בעבודתי, בעוד היד ממששת את ישבני, מלטפת, לוחצת, מרגישה אותו.  יד אחרת נדחסה לפנים, מצאה את דרכה אל מתחת לגופים שלבשתי, והחלה ללטף את בטני.  בעדינות, לאט, בסבלנות.  שתי ידיים שונות, שתי תחושות שלאט החלו לגעוש לאחת.  

לפני 6 שנים. 9 באוקטובר 2017 בשעה 8:06

הם קבעו איתי לשמונה בערב אצלהם בבית.  זוג בערך בן גילי, שניהם מתחלפים.  הם חיפשו ערב של פאן עם צלע שלישית, והפרופיל שלי משך אותם.  דיברנו וקבענו.  

 

מקלחת חמה, ארוכה, יסודית, ומנקה.  קרם פנים. קרם גוף.  מעצב לשיער.  לא איפור.  אני לא עושה איפור. ג׳נס קצרצרים, ללא תחתונים כפי שהם ביקשו.  גופית סבא לבנה ללא חזיה - לבקשתם.  בצ׳ימידן קטן: כלי רחצה, ובגדי החלפה. 

 

הגעתי בחמישה לשמונה.  שכונה של בתי קרקע שקטה, חשוכה, ונטולת חיים זולת חתול קטן שפשפש בפח הזבל, ובחור ללא חולצה ועם אזניות באזניים, שרץ כאילו הוא במרתון, ולגמרי מפוקס על איזו נקודה בלתי נראית, איפשהו רחוק בהמשך המסלול שלו.  

 

חיכיתי מספר דקות ואז יצאתי מהרכב, ונעלתי אותו.  הייתי בטוחה שכל הרחוב שמע את קליק השלט, אבל זו רק הייתי אני.  הבית מולי נראה מטופח, עם קירות חיצוניים בצבע קפה עם חלב, מסגרות חלון בצבע חום כהה, ותריסי עץ בצבע שמנת.  השביל למדרגות הבית חצה חלקת דשא גזום ויפה, שקלט בתוכו איי פרחים שונים: וורדים, יונק הדבש, אירוסים, וכמה חצבים זקופים.  שני עצי אלון ענפים עמדו על משמרים בקצה השביל, והיוו מאין חופה טבעית לכל אורח.  

 

האור בכניסה היה דלוק. 

 

הדלת היתה מעץ, כנראה גם אלון, כבד מסוטט ומעוטר בצורות שונות וחביבות.  

 

צילצלתי בפעמון.  שמונה בדיוק.  

 

הדלת נפתחה, ואישה יפת תואר ומחייכת פתחה את הדלת.  

 

״את בודאי אסתי,״ היא אמרה כשנכנסתי.  

 

״ כן גבירתי,״ עניתי לה. 

 

היא חייכה חיוך ערמומי בלי להוציא מילה, ופתאום התחלתי להרגיש את זה.  את הרטט הזה שמקדם לשלום את הציפיה.  היא כל כך יפה, חשבתי לעצמי, וגם סקסית.  לא הכוונתי להרטב כל כך מהר, אבל נרטבתי מעט וקיוויתי שהיא לא תראה את הכתם על המכנס.