ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

האמת עירומה

דברים טובים באים באריזות קטנות אבל בערימות! :)

ענייני עניינים XXX
צחוק. צחוקים, ברטולט ברכט, יונה וולך, יואל הופמן, ביוגרפיות,
מין רגיל, מעייף וטוב.
גם ובוודאי גם סטיות. (מי ישמע כל "אגזוזן סטרייט" נדמה לו שהמציא הגלגל)
ולפעמים קצת נאצות! ככה בסבבה ומבלי להיעלב :)
להגיד מה שחושבים ומה שמרגישים זה מצוין!
מחר יום חדש
לפני 18 שנים. 28 ביוני 2005 בשעה 22:41

בקצרה: "בגדי המלך החדשים" בבחינת די.אן. איי מנטלי.

על השאלה "מי אני" אענה כך:
האדם מציב מילה כל היכן שנסתיימה הבנתו.

או...עוד אחת שיצאה מהכושיליאמשלה. בדיוק כמוך.


אישה היא המין העליון

BDSM - זהו תחום התרפייה האולטימטיבי . ככזה הוא אנאלוגי לחיים במאה אחוז. כדי לקבל רפלקציה ו או כדי לקבל עונג צרוף מהחיים אני מוצאת שאין מספיק להתחבר על רקע BDSM אלא יש לנסות ולזהות את ההתאמה האולטימטיבית בין שני אנשים, הרקע צריך להיות מה שאנו מכנים האמת הכואבת והעירומה של כל אחד ואחת מאתנו, "קומפלקסים" אוריינטציה מנטלית, "שריטות" , תעלות ושאר שמורות טבע שהתפתחו להן במוחנו בחלוף הזמן אשר צועקים כולם החוצה להתגלות, משוועות להתייחסות, להצלה, לפתרון. לקטרזיס. הנחת הBDSM הראשונית ממנה אני יוצאת היא שרק בין שני אנשים המפתחים קשר עמוק, בו שניהם מחוייבים לדליברי אחד בשביל השניה או בין שמדובר בחיבור סקסואלי אחר (המגדר לא משנה) יש סיכוי טוב שהביטוי "גן עדן עלי אדמות" ייקבל משמעות ויתן תוקף ואחיזה בתוך מציאות כאוטית פרדוכסלית בה אנו חיים. להכיר בן זוג או בת זוג שמתאימים לנו קשה מאוד. קשה להציב חיבור בין שני עולמות נפתלים, סבוכים, BDSM במובן הזה נותן כלים מצויינים ומעניק לגיטימציה חברתית לפרט באשר הוא להיחשף וכפועל יוצא למגנט אליו את המשלים שלו/שלה. תיחשפו ברה..אקסהיביסיוניזם..אוו יאמי.. אני מאחלת לכל אחד ואחת מאתנו לפגוש את המשלים. מכאן אני מבקשת להריע לכל חברי הקהילה המגלים אומץ להיפתח, המגלים יצירתיות בלתי נדלית ובכך מעצימים גם את הנכונות שלי לפרוח ולהיחשף מול עצמי.
אני בזה לבינוניים, מרחמת על אנשים שלוקחים את ה"סטיות שלהם" לקבר. בזה לעדר הוונילי החי בהכחשה ואשר מנהל למעשה את סדר היום החברתי, אג'נדה שהיא בית סוהר למחשבות, רגשות וחופש להיות אנחנו כמו שאנחנו אוהבים אותנו. קצת יותר בענין העדפותיי האישיות: אני לא מתחברת כלל לכאב פיסי, "ציוד לתענוגות לא נחשב כאב" , לא מתחברת לדם (איסטניסטית קיצונית) אני לא עובדת אצל אף אדם בין שהוא נציג שירות של "הוט" לבין אם הוא מזוכיסט. התופעה בה גבירות מלקות ו או מופיעות בפני הסאב, בוטום, עבד מצחיקה אותי. בהשקפתי המלכה משרתת ברמת הבאטלרית. אבל..מי אני..אם שני הצדדים מבסוטים מהענין שייערב להם. לעיתים, עבד טוב אני מכנה ה"מלך שלי" מ'כפת לי איך קוראים לו. שיקראו לו דימונה, או איך איך קוראים לי. העיקר שבכל דקה משותפת שלי איתו הרצונות שלי, המאוויים, הפנטזיות שלי מתגשמים לשביעות רצוני. אם מדבר אליו סדר היום שלי, הטרוף שלי, הטוו'יסט והגלישה על החריגות שלי הוא הרויח זכות גדולה לבקר בעולם שלי. הוא או היא צריכים להיות ברמה אישית מאוד גבוהה. ברמת פתיחות והרפתקנות יוצאת מן הכלל בולטת. ויותר מהכל אנשים חוזיים. מילה בסלע. יושר אישי ללא כחל וסרק. אז או אז, החווייה הופכת חזקה.

שקרים,אנשים שאינם חוזיים, אבודים, לא יציבים רגשית, קטינים, חיות,נשואים, ככי,נשואים ככי, חבלות גוף. אאוטינג! חוש הומור בבחינת ויזה להכירות אישית איתי. פרופיל לא מושקע יזכה להתייחסות בהתאם.

החיבור שלי משלים דומיננטי או סוו'יצ' מאוזן
חדשות אישה ואיש על פי כמוסות ליבם ייתחברו ובא לציון גואל.
חדשות ונצורות, ישנם חרמנים אבודים המפשפשים מידי פעם בגלימתה של הקהילה למען יזכו לשלוף את איברי הרבייה שלהם לשניה אחת, לגמור ולת'לף. כשאני פוגשת אחד כזה אני מזייינת לו את הצורה. מקווה שגם אתם.
מי שהגיע עד כאן , כנראה מגיע לו!



scorpio king​(שולט) - אלוהימית יקרה,

באימשלך תעשי טובה למי שקורא אותך ותעשי רווחים בין משפטים, פסקאות...אני יודע שפה זה אתר שמוקדש לחובבי עינויים, אבל זה לא אומר שגם הקריאה צריכה להיות עינוי....

אה כן, בקשר לפוסט מצאתי שלמרות הכאוטיות הורבלית שהוא נתון בו, הניסיון שלך לקבל רפלקציה מילולית לבדסמ הסימבולי יוצר אצל הקורא המתבונן רצון בלתי נשלט לקטרזיס בנאלי אך אידיאלי ורצוי אם אפשר אף אנלי ואוראלי שהרי לשם כך נתכנסנו.
כן ,כדי לייסד את אותו "גן עדן עלי אדמות" טוטאלי ואוטופי אך בו בזמן פרדוקסלי הדוניסטי וניהיליסטי שאת חותרת אליו ברצון כה אובססיבי אני חושב שתזדקקי לכל האוריינטציה המנטלית שתוכלי למצוא בנשיות העליונה שלך . מלאכה סקסואלית כלל לא קלה עומדת בפנייך ואין לי ספק שאת תוכלי לה.

כן אני יודע שאת תאמרי לי הרי שהקומפלסזציה שלך היא היא הכרטיס שלך לגן העדן של מסדר האקסהיבציוניזים שתחת צילו המשכר את רוצה לחסות וזה יודע כל בר בירב עניין שרק סוטים כמונו יכולים להבין. כמו שאמר פעם סוטה חכם אחד "יודע סוטה נפש......וגומר"

אין לי ספק אם כך שהפרופיל שלך עושה את המעשה הדואלי האולטימטיבי והאקספרסיבי בעודו משמש גם כפרס וגם כעונש לקורא הנבוך שנקלע כך סתם בעודו משוטט לו להנאתו באתר הזה במארב המילולי הזה שהכנת לו.

כמו שאמרת מי שהגיע עד לכאן כנראה מגיע לו.... רק עדיין לא ברור לי ממש מה?

אין ספק שאפשר לתמצת הכל במשפט אחד ולכן אסיים בנקודה זו......
"אישה היא הגזע העליון" .
(אין לי בעיה להסכים עם זה אבל למה היא גם חייבת לדבר כל כך הרבה תוך כדי עדיין לא הבנתי :).....)
לפני 18 שנים
godisafemale​(שולטת) - נסתרות דרכי הזכר לפרגן לנקבה"
:)
לפני 18 שנים
Gods and monsters​(לא בעסק) - חחחחח נהנתי
ברכות
וכבוד
אכן את מחזקת את דעותי
הכול מתחיל וניגמר בזוגיות היתר בולשיט באיזה שם שנירצה לכנותו
שוב אומר נהנתי בבלוגך
G&M
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י