סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Once Upon A Dream

חיפושים, מחשבות והתנסויות - מיומנה של חסרת ניסיון.
לפני 6 שנים. 6 בפברואר 2018 בשעה 23:33

נחתה עלי הבנה חשובה היום - אני קודם כל מחפשת מערכת יחסים, אחר-כך את הבדס"מ. לדעתי זה גם משהו שאפשר ללמוד ביחד.

הסיבה העיקרית שאני נמשכת לשם זה כי איכשהו רוב רובם של הגברים בחיי לא היו דומיננטים מספיק (דאדי אישיוז בצד), תמיד אני זאת שקובעת לאן הולכים, מה עושים, אני התומכת והחזקה - בין אם אלו בניזוג או סתם חברים. ואני מחפשת גבר שייתן לי סופסוף קונטרה.

מישהו שידע להיות קשוח כשצריך, שלא יפחד ממני. אני מאוד חזקה ועצמאית כ-ל הזמן, ומערכת יחסים לדעתי זה המקום שבו אני יכולה להתפרק בלי לפחד שהצד השני לא יעמוד בזה.

אז לא, אני כנראה לא שפחה קלאסית של "תחבוט בי, השתמש בי", אני עדיין רוצה שייתיחסו אלי כאל אישה בוגרת - אבל מידי פעם יש ילדה קטנה בתוכי שמתה לצאת החוצה.

עוד גיליתי, שאם אני לא ממש בתוך הרגע, ממש קשה לי להיכנס למיינד כנוע - משהו מאוד עמוק ובסיסי בי שומר על העצמאות שלו עד שהצד השני "מרוויח" את השליטה בי. אולי בגלל זה הצלחתי להגיע לשם רק עם שני גברים, וגם זה רק כשנפגשנו ממש.

(דווקא יותר נכנעתי לאחד שהיה פחות אלים, "הרג אותי ברכות" כמו שאומרים).

 

*שוב מציינת שאין לי שום טענות כלפי אף אחד בקהילה עם העדפות כאלו ואחרות ואני לא כאן לשפוט או לבייש - רק המחשבות שלי במילים שלי, לא מסונן ובלי כוונה לפגוע.

The kingdom of Eden​(אחרת) - ברור לי.. לכן הכוכבית בסוף.
לפני 6 שנים
שולט בלשון - ואני בכלל חושב שהזוית שאתם מסתכלים עליה קצת... בעייתית?
שניכם התייחסתם לצירוף-המילים באופן שונה: אתה - מילולי, והיא כמושג לגיטימי.
ולדעתי דרך החשיבה ש שניכם לא ''נכונה'' (המילה הכי קרובה, אבל ברור שאין ''נכון'' ו''לא נכון''..)
מה שצרם לי היה המשפט: ''אני כנראה לא שפחה קלאסית של "תחבוט בי, השתמש בי" '' - שהבחור הנ''ל ראה אותו כתקין לגמרי...
לא יודע מה ראית\קראת\שמעת או אפילו חווית, אבל ''תחבוט בי, תשתמש בי'' הוא לא סממן לצייתנות\כניעות\יעילות-בתור... מה שלא יהיה. למה? ארוך מדי לכתיבה (:
מאחל לך לגלות את העולם בדרך הכי מהנה ועם כמה שפחות חוויות לא נעימות (כן, הסטטיסטיקה אומרת שתחווי כמה ממש לא רצויות אם לא תנהגי בחכמה ושיקול-דעת.
קראתי אותך קצת, אז ההימור שלי: את תהיי בסדר את (:
בהצלחה.
לפני 6 שנים
רמפול - זה טוב מאד שהגעת למסקנה הזו בגיל מוקדם. מערכת יחסים היא תמיד המסגרת הנכונה לחוות במהלכה אינטימיות, כולל סקס וכולל בדסמ. כל ניסיון להזנות את החוויה בסופו של דבר מייצר דחייה, החפצה, קהות חושים עצובה. וזו גם המסגרת היחידה בה אפשר להתמסר לאדם אחר באמת, בלי מסיכות, עם או בלי בדסמ.
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י