שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שערי הולאהלה

בו תמסר נשמת היוצר
הפוך והפוך בה
דכולה בה
אנא נפשית כתבית יהבית
לפני 5 שנים. יום ראשון, 17 בינואר 2021 בשעה 13:21

ככ הרבה זמן

וכאילו כלום לא השתנה.

וכשצריך לברוח....

שוב הכלוב מרגיש בית....

למה?

אני לבד בתחושה הזו?

שתפו אותי.....?


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י