לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

שערי הולאהלה

בו תמסר נשמת היוצר
הפוך והפוך בה
דכולה בה
אנא נפשית כתבית יהבית
לפני 7 שנים. יום שני, 7 בינואר 2019 בשעה 8:42

אנשים נשים וטף...

תענו...

תגיבו...

שני וי כחול.....ולא עניתם?

נכשלתם בלהפיץ טוב!!

הנשמה בצד השני ממתינה לתשובה....

זקוקה לזה... כמהההה לזה!!

תהיו טובים!!

רוצים לחשוב? להתלבט? תרשמו!!

ולא אני לא מדבר על הכלוב..

הוא רק סימפטום נוסף למחלה.

 

מקבל על עצמי מהיום לנסות להיות מעט יותר טוב!!

ושאלוהים תעזור לי להצליח😘😘😘😘😘😘😘😘😘

 

 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י