לפני 7 שנים. יום ראשון, 20 בינואר 2019 בשעה 9:07
"אגל הטל
על להט העשב
אין לו הרבה זמן
עד בוא השמש על כן
רוח סתיו אנא
אל תמהרי"
רוטטות לך השחלות?
תפני!!
לא רוטטות....
זה יהיה קצת יותר מסובך!!
אבל ירטטו גם ירטטו!!
כי איך אפשר שלא?
כן אני פה לא רק כדי לזיין תמוח

