לפני 7 שנים. יום ראשון, 8 בדצמבר 2019 בשעה 6:47
שאלו פעם את סר ישעיהו ברלין :
מה הבעיה של העם היהודי?
ותשובתו הנפלאה: "שיש לו יותר מידי היסטוריה ופחות מידי גיאוגרפיה".
שאלה אותי פעם שולטת :
"מה הבעיה שלך כנשלט"?
עניתי:
"שיש לי יותר מידי פנטזיה ופחות מידי סשנים...."
נדמה לי שזה עונה המון על המון שולטים שולטות נשלטים נשלטות ומתחלפים מתחלפות..

