לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

התגלגלות הדברים

חוויות שעיצבו אותי למי שאני
לפני שנה. 30 באפריל 2023 בשעה 20:27

הרבה זמן לא עידכנתי את הבלוג, והתחלתי בעבר לרשום את הבלוג הזה והחלטתי לסיים.
אני לא יודע אם זה בכלל נחשב למקרה של DADDY ISSUES אבל בראש שלי סידרתי את המקרה בקטגוריה הזו.

בכל אופן, אז כמו שכבר ציינתי אני גר צמוד לים, והיתה תקופה שכל בוקר הייתי עושה ריצה ואז מתאמן במכשירים. יש שם חבורה גם בבוקר וגם בערב של צעירים שעושים Calisthenics, לא יודע איך לרשום זאת בעברית. למרות שלא היו חסרים שם חתיכים שנראים טוב שכיף להסתכל עליהם, אני אוהב להיות מרוכז באימון לעשות אותו מהר ולחזור הביתה. באחת הפעמים שחזרתי הלדירה שלי ישב על החומה ממול אחד הבחורים. הוא אומנם נראה ילד בעיקר בגלל שהוא נמוך ואין לו זיפים או זקן, אבל אני מנחש שהוא אחרי צבא. הסתכלתי עליו הוא עליי, לא לקחתי את זה בתור איזה רמז, בפשוט נכנתי לבניין שלי ובזה נגמר העניין.
ג התחיל להופיע פעם פעמיים בשבוע על החומה, ובגלל שהייתי רואה אותו גם במכשירים בים התחלתי להגיד לו שלום מתי שאני רואה אותו על החומה. גם אז לא עלה בדעתי שהוא מעוניין במשהו חוץ מזה שאנחנו שני אנשים נחמדים :).

עברה ככה תקופה דיי ארוכה, נראה לי בערך שלושה או ארבעה חודשים. בוקר אחד כאשר הלכתי לכיוון הדירה שלי ראיתי אותו יורד מהחומה והולך לכיוון השער של הבניין שלי, ונעצר. כאשר הגעתי עליו החלפנו שוב שלומים, ואני לא יודע מאיפה הוא מצא את האומץ אבל הוא שאל אותי אם בא לי מציצה. אין לי שמץ מאיפה הוא הביא את זה, אני בחיים שלי לא הייתי מציע לבן אדם רנדומלי ברחוב מציצה אבל באמת סחטן עליו. התשובה שלי היתה, לא, שאני לא מוצץ. חשבתי שהוא רוצה שאני אמצוץ לו, אני הומו פגום לא אוהב למצוץ במיוחד, אולי רק כלים גדולים וגם זה רק בשביל להגיד שניסיתי. הוא תיקן אותי ואמר שהוא רוצה למצוץ לי. שאלתי אותו שאם ככה הוא רוצה כאשר אני מזיע, והוא אמר שאין לו בעיה. עלינו לדירה שלי, התחיל למצוץ ואני בשביל לזרז את העניינים אמרתי לו לדחוף לי אצבע לישבן. היה נחמד מאוד בתור משהו חפוז וקצר.

המשכנו להגיד שלום כאשר אני רואה אותו על החומה. והיתה רק עוד פעם אחת שהוא ביקש למצוץ לי. הפסקתי לראות אותו על החומה אחרי שהוא ראה אותי עם איזה חבר שהוא יחסית שרירן (מערכת יחסים חברית לחלוטין חוץ מפעם אחת שאוננו אחד לשני) בים בשבת. אני עדיין רואה אותו מידי פעם שאני הולך לעשות אימון במכשירים, אבל שם אף פעם לא אמרנו שלום אחד לשני.

סתם דיסקליימר, קראתי לו ג ואין לי מושג מה השם שלו, אני רק יודע שהוא גם גולש אז ג נראה לי קיצור טוב. :)

לפני שנתיים. 10 באוקטובר 2021 בשעה 20:07

ככה קוראים לו. הוא לא ישראלי אלא בריטי ולקיצור הזה אין ממש קשר לשם האמיתי שלו.

הכרתי אותו ב 2015 במצעד או יותר נכון כמה ימים לפני. הוא הגיע לפה עם עוד חבר והם שכרו דירה בצפון הישן.
הוא אומנם היה שנה מתחתי (אני 29) , אבל נראה כמו ילד מתבגר, ועוד בגיל הזה הוא הספיק להקים חברה ולעשות לא מעט עם החיים שלו. אבל אני מקדים את עצמי.

הפעם הראשונה ניפגשנו לסטוץ, אני זוכר שזה היה בוקר והגעתי אליו בערך בתשע. זמן מוזר לסטוץ אבל גברים הם חרמנים 24 7 (ברוב הימים). היה ממש טוב אז המשכנו לדבר אחרי זה וקבענו לצאת ל"דייט" עוד באותו הערב. לקחתי אותו לאחד המקומות האהובים עלי בפלורנטין. בדייט הוא סיפר לי קצת על החברה שלו וכל העיסוקים שלו מסביב. אם יש משהו שמאוד עושה לי את זה, שלא קשור למראה חיצוני, זה מצליחנות.. זו תכונה כל כך סקסית בעניי והיא גורמת לי לראות אנשים באור שונה לחלוטין.
בדייט JJ התעקש לשלם, אני לא אוהב שמשלמים עליי בדייט במיוחד לא בכזה שאני מנסה להרשים את הצד השני. ותודה לאל, אני בא ממשפחה שלא חסר לה ויש לי עבודה טובה. זו גם תכונה של תימנים, לפחות במשפחה שלי - הם שונאים להיות חייבים למישהו כסף, וכאשר מישהו משלם עלי אני מרגיש שאני חייב לו כסף. זה גם אחד ה NO NO אצלי בעבדים, ואני לרוב מדגיש את זה אני לא מנצל כספית בשום צורה.. למרות שקרו מקרים שהעבדים קנו לי מתנות וקיבלתי אותן אבל זה קרה בלי שביקשתי.

בכל אופן, הדייט עבר בהצלחה. אנחנו חוזרים אליו לדירה, החבר לא שם. ואנחנו מגיעים למצב שאני יושב על הספה והוא בין הרגליים שלי מוצץ לי, אני כבר מהרגל תופס לו בשער ודוחף אותו למטה. שניה אחרי שעשיתי את זה, הפסקתי ושאלתי אותו אם הוא בסדר. הוא חייך אלי ואמר שמצידו אני יכול להמשיך. ככה זיינתי לו את הגרון ואז זיינתי אותו על הספה. אחרי ששנינו גמרנו והוא התחיל לספר על זה שבשנים האחרונות הוא התחיל להיות נשלט בסקס, ואז הוא שאל אותי מה בדיוק אני אוהב. האמת שלא ידעתי בדיוק מאיפה להתחיל אז סיפרתי לו על הנסיון שלי כשולט בסקס, בסוף זרקתי הערה שזה נחמד גם שהשליטה היא מחוץ לסקס. לא ידעתי כמה לספר או איך לספר, אבל החלטתי להיות כנה ולספר לו על זה שהיו לי עבדים ואיך אני שולט.

אומנם באותו הזמן התגובה שלו הפתיעה אותי, אבל עכשיו אני מבין אותה הרבה יותר במיוחד בגלל שהכרתי הרבה אנשים כאילו.
JJ היה כנה איתי גם ואמר לי שכנראה בגלל שהוא הפך להיות לבעל כוח בגיל יחסית צעיר (מנכל של חברה בגיל 23) ושהוא מקבל החלטות כל הזמן, הוא רוצה מישהו יחליט בשבילו שהוא יכול להסיר מעצמו את כל האחריות על מה שקורה. שזה ההפך ממני, אני גדלתי עם הורים מאוד נוקשים שקבעו לי הכל, וכנראה גדלתי לרצות להיות בשליטה. וככה התחלנו סוג של קשר במשך קרוב לחצי שנה. הוא היה מגיע לארץ 3-4 פעמים בחודש בדרך כלל בסופש ל2-3 ימים לפעמים היה נשאר פה שבוע שלם.

זה התחיל נחמד, הוא היה מגיע והייתי מבלה אצלו בדירה כל הזמן עד שהוא היה פה. בחודש הראשון השליטה היתה בעיקר במיטה אבל היינו עושים לפחות פעם אחת באחד הימים שסאן שבו הוא היה עבד טוטלי, עושה הכל. זה התחיל בתור השפלות, נתינת עונשים, הצלפות בישבן עם חגורה, ישיבה על פרצוף שלו. וזה לאט לאט התקדם לדברים הרבה יותר טוטליים. התחלתי לקשור אותו, גם למיטה, וגם סתם בתור עונש. הוא כל זמן ביקש שניקח את זה עוד צעד קדימה ועוד צעד, עד שהגענו למצב שהוא בחגורת צניעות במשך מספר ימים. כבר אז ידעתי שחלק מהדברים שאני עושה הם לא בשבילי, אבל נהנתי איתו. בחודש האחרון ברגע שנכנסתי לדירה שלו הפכתי להיות האדון והוא היה נטו עבד. 
הבנתי שזה לא בשבילי קשר כזה, אני לא יכול שהשליטה תהיה מהות הקשר, זה מהר מאוד ממצה את עצמו. אפשר בכיף שזה יהיה בסקס ומידי פעם מחוץ לסקס או בתור פור פליי אבל כאשר זה 24 שעות מבחינתי זה בעייתי ומעייף בעיקר. 

מלפני חצי שנה ככה הכרתי עוד מישהו, גם הוא בגיל צעיר הצליח להגיע למשרות מאוד בכירות. וזה לא בגלל השם שלו, הוא צאצא לאחת המשפחות היותר מוכרות בארץ, אלא בגלל זה שהוא מוכשר. דיברנו על זה שאני אוהב לקחת פיקוד בסקס אבל לא ממש הגדרתי את זה בתור שליטה. כאשר הגענו לשלב הזה בדייט הוא ממש ציפה לזה, אומנם לא הלכנו עד הסוף אבל הראתי לו כמה דברים שאני אוהב. אחרי זה ממש עשינו שיחה על העניין. הוא התחיל מידי פעם לקורא לי בוס בהודעות, ולמרות שאמרתי לו שלא מתאים, במיוחד שהוא ביקש שאחליט בשביל שנינו כל מיני דברים. בכל אופן ביאסתי אותו שאמרתי לו שאני לא מעוניין במערכתת יחסים מבוססת על שליטה ובכך נפרדו דרכינו.

ועכשיו אני יוצא עם מישהו וקצת בעייתי לי להעלות את עניין השליטה, הוא אומנם לא ונילה בסקס אבל לעומתי הוא ונילה. אני גם לא יודע איך הוא יקבל את העניין שאני כרגע אדון לעבד רגליים והשפלות. אין ביני לבין העבד שום דבר מיני, אבל עדיין אני אצטרך לשחרר את העבד ברגע שהעניינים יתחילו להיות רציניים.

לפני שנתיים. 18 בספטמבר 2021 בשעה 18:08

בדרך כלל, אני לא קובע יותר ממפגש אחד בשבוע לפעמים אפילו שבועיים, אבל לפעמים קורה שהכל ההזדמנויות נופלות וביחיד במפתיע וגם היה שבוע חג וצריך לחגוג.
ומצחיק שזה התחיל ממש בטוב, ונגמר במבאס.

הורדתי המון פרטים, גם כדי שהבלוג יהיה קצר וגם כדי שלא יוכלו לזהות אף אחד מהאנשים.

נתחיל בסיפור על האבא, שסוף כל סוף פנה אלי מישהו בכלוב שענה על הדרישות שלי.

יום אחרי שפרסמתי את הבלוג הראשון שלי על איך נכנסתי לעניין של בן שולט על אבא, הוא פנה אלי בצאט, אמר שקרא את מה שרשמתי בבלוג. הכינוי שלו היה לי טיפה מוכר אז ישר שאלתי אותו אם דיברנו פעם. הוא ענה שכן, אבל לא יצא כלום. חיפשתי בהסטוריית הודעות וראיתי שהוא שלח לי כמה הודעות ב 2020, אבל נעלם אחרי כמה הודעות.
לא הגבתי לו, ואחרי עשר דקות הוא שלח לי הודעה בסנון הבא -

"אני תמיד חיפשתי לי בחורה צעירה שתשלוט עלי ומאז שראיתי את המודעה שלך שאתה שולט על אבות, אני לא מפסיק לחשוב על זה. אני פשוט לא סגור על מה אני יכול לעשות אף פעם לא הייתי עם גבר". רשמתי לו בסדר, אני מגלגל עניים לאנשים שאומרים לי את זה כי זה לרוב לא נכון. 

הוא ראה שאני לא מגיב ואז הוא שלח לי - 
"אני כבר מעל עשר שנים מתאמן ב POWERLIFTING, אני בריון ואני חושב שאני הטעם שלך."
מכיוון שאני מכיר קצת את העולם אמרתי לעצמי שאראה אם הוא מחרטט אותי או שהוא דובר אמת, שאלתי אותו על תרגילים ואיפה הוא מתאמן, ומי המאמן שלו.
ככל שהוא ענה לי על השאלות הבנתי שהוא באמת יודע על מה הוא מדבר. ואמרתי לו שאני רוצה לראות תמונת גוף שלו, והחלפנו טלגרם.
הבן אדם גורילה, רחב ומוצק, אומנם עם כרס אבל שמתאימה למבנה גוף שלו. אני נדלקתי, ואמרתי לו שאם הוא רציני שיתחיל בלקרוא לי בן ואני לו אבא.
וככה המשכנו את השיחה ודיברנו בעיקר על כושר תזונה. סיימנו את השיחה בזה שאמרתי לו שאם הוא במרכז שישלח הודעה.

פניתי אליו אחרי כמה ימים וראיתי שהשיחה לא זורמת אז שחררתי. שבוע לפני ראש השנה הוא שלח הודעה, רשם שהם סגרו מלון בתל אביב, מהערב חג עד לצאת החג. ושבערב חג עצמו הוא יוכל לנסות למצוא זמן להיפגש. הבנתי הבן אדם לא סגור על עצמו, אז שאלתי אותו מה הוא רוצה שיקרה. הוא לא ענה במשך רבע שעה, ואז הוא רשם לי "אני רוצה שהבן שלי יזיין אותי." עניתי עם סמייל, "היה קשה?".
"כן, קשה לי לרשום את זה אפילו, זה מדליק אותי אבל לא יודע אם אני יכול לעשות את זה", הבנתי שאני צריך קצת להרגיע אותו, אז התחלנו לדבר על מה שהולך לקרות.
על איך אני הולך ללמד אותו למצוץ זין, לאכול לו את הישבן, ורק אם יתאים אני באמת אזיין אותו. השיחה ממש זרמה, ונראה שהרגעתי אותו ממש. החלפנו גם תמונות פנים וערום. אני מצידי הייתי מוריד אותו על ארבע ודוחף את הזין שלי לחור שלו וככה מזיין אותו בדוגי במשך שעות.

דיברנו עוד כמה פעמים, הוא ממש התחיל להפתח עם הפנטזיה ואמר לי מה הוא מצפה שיקרה, סיפר לי על הנסיון שלו בתור "עבד" לנשים. ובקיצור התחברנו קצת יותר בעיקר בשביל שהוא ירגיש שהוא יכול לסמוך עלי. יום שני הגיע, מתכתבים מידי פעם וקובעים שהוא יהיה אצלי בתשע וחצי. אני מגיע לבניין שלי והוא מחכה לי בחוץ, ועלינו לדירה. כאשר נכנסנו, אמרתי לו שירגיש בנוח. הוא מתישב על הספא ואפשר להרגיש את הלחץ שהוא משדר, אז דיברנו קצת. רציתי להפיק את המתח אז שמתי לו יד על הירך ושאלתי אותו עם הכל בסדר, הוא ענה שכן ושזה יעבור לו. אז התקרבתי אליו יותר והתחלנו להתנשק.מתחילים ממש לאכול אחד את השני ובשביל שיהיה יותר נוח, התישבי לו על הבירכיים. הורדתי לו את החולצה והתחלתי לשחק לו עם הפטמות, גניחות קלות התחילו לצאת ממנו. התחלתי לתת לו נשיקות על הלחי ומשם ירדתי אל הצוואר, והעברתי ליקוקים גדולים עד לאוזן. עשיתי את זה כמה פעמים עד שבפעם האחרונה עצרתי באוזן ולחשתי לו שאני רוצה רוצה שאבא ימצוץ לי.

כמה שדיברנו בפתיחות בפעמים האחרונות יצא ממנו משהו שמאוד הפתיע אותי, הוא קרא לי איתי (השם של הבן הגדול שלו, לא באמת ככה קראים לו אבל השם ממש קרוב). 
"אבא ממש רוצה למצוץ לך איתי, אפשר בן? אפשר למצוץ לך" עמד לי כל כך חזק, ירדתי מהבירכיים שלו ונעמדתי מולו. והוא ישר שלח ידיים לחגורה שלי. "אבא רד על הבירכיים אם אתה רוצה למצוץ לי" והוא ירד על הבירכיים, ואני עזרתי לו לבנתיים להוריד את המכנס ואת התחתונים. הוא מסתכל לי על הזין ואומר לי, "איתי יש לך זיין יותר גדול משל אבא" אני מחייך ואומר לו אני יודע. הוא הכניס את הכיפה לפה שלו, מתחיל עם נשיקות ומציצות קצרות.. נותן לו להתרגל לתחושה של זין ביד שלו ובפה שלו.
 אחרי 2 דקות התחיל לרדת לי, " קדימה אבא אני רוצה לגמור לפני שכולם מגיעים". הוא התחיל למצוץ לי יותר ברצינות, דוחף עוד ועוד לפה שלו, "איתי, הזין שלך ממש גדול, איך אני אמור למצוץ את זה?" 
כמעט גמרתי עליו באותו הרגע, ככה הוא המשיך במשך כמה דקות עד שאמרתי לו שאפשר לזוז למיטה. התבאסתי לגלות שהוא לא התנקה עם חוגן אז זיון ירד מהפרק, אלב במשך עשר דקות אכלתי לו לישבן. אחד הדברים האהובים עלי זה ישבן גדול ואם הוא שרירי וחלק אז בכלל אני יכול לאכול אותו שעות. הורדתי אותו שוב לבירכיים שיתחיל למצוץ לי , והפעם ממש הכוונתי אותו תפסתי לו בעורף ובקודקוד של הראש, הוא אומנם קצת נחנק אבל התרגל יחסית מהר.
"תכניס לי אצבע לחור, אבא" כמה פעמים עד שהוא עשה את זה, הוא רק הכניס קצת והתחלתי לגמור לו בתוך הפה. קשה לי לגמור ממציצות והופה פעם הבראשונה הוא הצליח. הייתי בהיי רציני.
מה שטוב שנראה שניפגש שוב.. השאלה היא רק מתי.

הילד - 
ערב למחרת קבעתי עם ילד בן 20 שיבוא אלי, התעלמתי מכמה דגלים אדומים שהתנופפו.. ואני צריך לסמוך על הנסיון שלי יותר ולהבין שלפעמים כדי לוותר. בכל אופן שלחתי לו הודעה בגריינדר כי יש לו פרצוף כזה יפה, אבל בכל התמונות שלו רואים שהוא מסתיר את הגוף. ביקשתי ממנו לשלוח לי תמונת גוף, ואומנם הוא קצת שמנמן אבל הוא רחב טבעית וזה כל כך עושה לי את זה. במיוחד שראו שיש לו תחת שאני לא אוכל להגיד לו לא.
אז הוא אצלי ואנחנו מדברים, עד בהתחלתי לנשק אותו.. כבר פה הרגשתי כמה הוא ילד בצורה בה הוא מנשק. אני מתחיל להפשיט אותו והוא אותי, ואני מונע ממנו להוריד לי את הגופיה. אני לרוב אוהב להפשיט אותם לפניי, ואני רומז לו בכל צורה אפשרית חוץ מלהגיד את המילים ספציפית והוא לא נותן לי.בין לבין הוא גם אומר לי שהוא לא עושה חדירו בפעם הראשונה, אני קצת עצבני אומר לו זה משהו שאומרים לפני המפגש. אחרי אתמול ציפיתי לזיין היום מישהו. אני מנסה להבליג מתנשקים עוד קצת, אני מצליח סוף כל סוף להפוך אותו על ארבע ולעשות לו רימינג קצת. הופך אותו שוב, ומתחיל קצת לפמפם אותו על יבש.. והוא בין גניחה לגניחה מתחיל לשאול אותי שאלות ולא לסתום את הפה, ועד יוצא בעוד כמה הכרזות מעצבנות. ידעתי שאני לא הולך לגמור כי כל השאלות שלו הבריחו לי את החרמנות, נתתי לו לגמור ולפחות הוא קלט את הרמז והתקפל מהר. ובוסף הוא עוד אומר לי שמפגש הבא יכולה להיות חדירה.. 

העבד - 
זה התחיל בערב שני, אחרי שהאבא הלך ממני. אני בהיי שוכב לי על המיטה, ואני מקבל הודעה מהעבד שעדיין לא ניסיתי ועדיין לא קבענו. עוד בשיחה הראשונה אמר לי שהוא חושב על להיות עבד 24 7, אני עושה לו לאט לאט, מסביר לו קצת על הנסיון שלי ומה אני מצפה ומהם הכללים בשביל לשרת אותי. בכל אופן מגיעים לעמק השווה, אני אקבל מהמפגש מה שאני רוצה והוא יקבל את מה שהוא רוצה. יש אדונים שיגידו שזה לא חשוב להם אבל לי זה חשוב ששני הצדדים יקבלו סוג של סיפוק מהמפגש (כמו שרשמתי בפרופיל אם הוא נהנה מלקבל סטירות הוא יקבל). הוא עכשיו מנסה להתחיל לפתח איתי שיחת חולין. יש כללים מאוד ברורים שחשובים לי ביחסי עבד אדון והוא הפר כמה מהם ברגע אחד, לי זה מראה חוסר רצינות ודבר המוריד לי מאותו העבד. בכל אופן מדברים קצת ולבסוף הוסכם שיבוא אלי ביום רביעי, והוא צריך לשלוח הודעה בבוקר כדי לקבל את הכתובת וכל שאר הפרטים.
יום רביעי מגיע, נראה לי השעה היתה 12, לא קיבלתי ממנו סימן חיים, אז שולח לו סימן שאלה. והוא מחזיר לי הודעה של מה?. חוסר רצינות הכי מורידה לי אז מבחינתי אין מה להמשיך.


השרירן - 
גם אותו הכרתי בגריינדר, שמעתי עליו מחבר, והדיבור הוא שהו נשלט. שלחתי הודעה, ובגלל ההבדלי גדלים בנינו הוא אמר על ההתחלה שלא מתאים הוא הולך רק עם בחורים גדולים ממנו. הבן אדם 190 הסיכוי שלו למצוא מישהו גדול ממנו הוא כמעט אפסי. בכל אופן, אחרי ששלחתי לו כמה תמונות ועשינו תיאום ציפיות קטן הוא נפתח ואמר לי מה בדיוק הוא רוצה. אמרתי שאין בעיה והוא אפילו יקבל יותר.

שישי הגיע, והוא בדרך אלי. אני מארגן את כל מה שדיברנו עליו. הוא מגיע ומתחילים הם האקט.
שמתי עליו חגורה בתור קולר - אחד הדברים האהובים עלי, הוא כל שניה התלונן ואמר שלא נוח.. מובן וברור אבל שאלתי בפעם הראשונה אם להוריד, אמר שלא ואז במשך חמש דקות סירב להוריד עד שהתלונות שלו עצבנו אותי והורדתי את זה ממנו.
לפחות הוא יודע למצוץ שזה היה טוב, ובכל תנוחה גם כאשר היה על ארבע וגם כאשר שכב על הגב עם הראש בקצה המיטה. החלק הזה היה טוב ואין לי תלונות. גם המשחקי ישבן הוא ידע לקבל כמו גדול, עד שהגיע הנסיון שלי לחדירה. רק הכנסתי את הכיפה והוא לקח נשימה והחזיק את האויר בפנים. שאלתי אותו אם הכל טוב?. "כן פשוט ממש כואב לי, יש מצב להוריד את הקונדום?". אני לא יודע מי מה וכמה עברו עליו, ככה שאין סיכוי בעולם שאני מוריד קונדום. הוצאתי את הזין ממנו ושמתי עוד לוב, מרחתי מכל הכיוונים הכנסתי אצבעות. אני מחמם את האווירה קורה לו זונה, מצליף בו קצת עם החגורה בישבן, הפכתי אותו על הגב תפסתי אותו בצוואר, צעקתי עליו לפתוח את הפה וירקתי לבפנים. אמרתי לו אתה הולך לקבל זין כמו זונה טוב, הוא מהנהן לי, נותן לו כמה סטירות קלות ואומר לו תגידי את זה עד שהא אמר שהוא זונה שהולכת לקבל זין.
הפכתי אותו שוב, עם יד אחת מועך לו את הפנים לכרית ועם היד השניה מכוון את הזין שלי לחור שלו, מצליח להכניס.. התחלתי לפמפם לאט, הוא מתחיל להשתנק ולהגיד שממש כואב לו. אני לא ידעתי אם זה משחק או שהוא רציני עד שהוא דחף אותי ממנו. הוא שוב ביקש להוריד קונדום ואמרתי לו שאין מצב. אחרי נסיון חדירה נוסף, אני התיאשתי. הוא מסתובב אלי ואמר שקשה לו לקבל זין עבה ועוד עם קונדום. עניתי לו שלא הסתרתי ממנו שאני עושה רק מוגן ושהוא ענה סבבה, ושהוא גם קיבל תמונות ואמרתי לו להכין את עצמו טוב לפני. הוא ניסה עוד כמה פעמים לגרום לי להוריד את הקונדום, כל התחנונים האילו רק הורידו לי יותר ויותר ואפילו לא התחשק לי לגמור. 
אמרתי לו שינסה לגמור כי לי זה לא יקרה,הוא ביקש שאני אתעלל בו קצת בזמן שהוא גומר. שאלתי אותו עם הוא מסוגל שאעמוד לו על החזה עם רגל אחת ורגל שניה תהיה בפה שלו. אמר שכן וגם נראה שהבחור התלהב. אני אומנם לא גדול כמוהו אבל עדיין בסביבות ה 80 קילו. אחרי דקה ירדתי מהחזה שלו והתחלי להרביץ לו עם הכף רגל שלי בפנים (לא כואב מידי) והוא גמר, ואחרי כמה דקות הוא היה מחוץ לדלת.

לא יודע למה אבל זה ביאס אותי שלא היה לי זיון אמיתי כל השבוע.
נראה לי מכיוון ששבוע כזה באמת בדרך כלל לא קורה 3 אנשים זה מטורף מבחינתי. אני עם לוז ממש צפוף, ועד שיש לי זמן מעדיף להשקיע אותו במקום הנכון.

לפני שנתיים. 12 בספטמבר 2021 בשעה 9:24

כאשר אני מריץ בראש איזו תקופה ההכי השפיעה עליי, לטובה ולרעה. זו היתה התקופה שגרתי בהרצליה. קרו לי בשלוש שנים האילו שלל חוויות שדרכם מצאתי חברים לכל החיים, עיצבו לי את האשיות וכמובן ממש גילו לי את עולם השליטה. התנסתי בהרבה דברים, אורגיות, ביזאר קשה וקל. אני מאוד מאמין שצריך לנסות כל דבר פעם אחת כדי לראות אם אוהבים אותו כן או לא. חוץ מסמים שאני  לא אוהב, אף פעם לא אהבתי ואף פעם לא אוהב. מי שצריך להיות מסומם כדי לעשות סקס או לחיות את חייו כנראה שיש לו בעיות וזה לא בשבילי.
ככה גם גיליתי שלא צריך אביזרים כמו שוט או בגדי עור, בשביל לשלוט. מבחינתי הכל מיותר, צריך כף יד שיודעת לתת סטירות מתלבשות. אותו הדבר לגבי כאב, אם אתה כל הזמן מכאיב לעבד איך הוא אמור להבדיל מתי שהוא עשה משהו רע? כמובן שאני לא מדבר על מזוכיסטים, שהם מחפשים את זה ושיהיה להם לבריאות. אני לא אדון כזה.

בהרצליה גרתי עם שותפה קצת הזויה, לשימחתי היא היתה נוסעת כל שישי להורים וחוזרת בשבת בערב. היה בניניו הסכם כזה שכל שבוע מישהו אחר מנקה את הדירה ולי זה היה נוח כי הייתי עושה את זה בשבת בבוקר.

שבת בבוקר הוא פנה אלי בגריינדר, נראה בחור מבוגר באזור ה 45-50 לא ממש הטעם, אבל שיעמם לי אז עניתי לו. הוא ישר שאל מה מחפש ואם אני אקטיבי, והשיחה נעה לכיוון שהוא רוצה להיות על ארבע ומישהו ידפוק אותו. אמרתי לו שאני לא פנוי כי אני חייב לסדר את הדירה לפני שהשותפה שלי חוזרת. אחרי כמה נסיונות שכנוע הוא הציע שהוא יבוא לעזור לי לסדר. אומנם הנסיון שלי בשליטה היה נטו בסקס אבל הבנתי לאן הוא חוטר וזרמתי איתו. ראיתי מספיק סרטוני שליטה וידעתי איך להתנהג (חשבתי שאני יודע, זה ממש שונה עד שמנסים את זה בעצמך). אז אמרתי לו שהוא לא יכול לעזור לי, הוא צריך לסדר ולנקות לבד ואני אנוח בשביל שיהיה לי כוח לזיין אותו. שלחתי לו את הכתובת ותוך עשרים דקות הוא היה אצלי.

כאשר פתחתי את הדלת, הייתי מופתע ממה שראיתי . התמונות שלו לא היו עדכניות בכלל. אם הוא היה בא רק בשביל סקס הייתי שולח אותו הביתה, אבל הוא בא לנקות אז ידעתי שאני חייב להתיחס לסיטואציה אחרת. אמרתי לו לרדת על הבירכיים ולהשתחוות (אני שונא את זה עכשיו, אדון זה לא מלך). אמרתי לו לקרוא לי אדון מאותו הרגע. הוא ביקש לראות אותי ערום, הייתי עצבני באותו הרגע בעיקר בגלל שהרגשתי שהוא בזבז לי את הזמן. הורדתי אותו לרצפה והוא ישר התנצל. שאלתי אותו אם הוא היה עבד פעם, הוא ענה שכן אבל מחפש להיות עבד מין. אמרתי לו שזה לא יקרה ושהוא בא לנקות ורק אחר כך יהיה סקס.

הוא התחיל לנקות, אבל הוא היה צריך הרבה השגחה וביקורת. אחרי שהוא סיים לנקות, עברנו למיטה שלי שם זיינתי אותו על ארבע. הרבה יגידו שחור זה חור, אבל זה ממש לא ככה, חייבת להיות משיכה. איך שהו הצלחתי לגמור ושלחתי אותו הביתה. בפגישה השניה שלנו כבר שלטתי בסיטואציה הרבה יותר טוב, גם חקרתי קצת מה לעשות ואיך להתנהג. גם בסוף הסשן הזה הסתיים שאני מזיין אותו. אחרי הפעם הזו אמרתי לעצמי שאני לא חוזר על זה כי זה קשה לי ואפילו מגעיל אותי, לזיין מישהו שאני ממש לא נמשך אליו.

הודעתי לו שאני מוריד את הסקס בסוף המפגש, ומצידי שלא יבוא יותר. הוא אמר שהוא עדיין רוצה לשרת אותי ולהמשיך לנקות בשבילי. העבד הגיע ניקה ולאחר שסיים, הוא הלך לחדר שינה שלי כי הוא חשב שלא הייתי רציני. אמרתי לו שזה לא יקרה והוא התחיל להתחנן לסקס. כדי שיסתום אמרתי לו שהוא יכול ללקק לי את הרגליים ולאונן. בסופו של דבר, ככה נראו המפגשים במשך כמה חודשים עד שנמאס לי.

מאז אני מציין מראש שעם עבדים אין מין, במידה והעבד הומו יש מצב שאתן לו למצוץ קצת. אבל אני כן מאמין בחיזוקים חיוביים, כמו שיש עונשים. העבד צריך לדעת שהוא ריצה אותי, יש עבדים שמבקשים ללקק את הרגליים בתור חיזוק חיובי יש שבמקשים למצוץ, היה אחד אפילו שביקש חיבוק ארוך.. כל אחד והחיזוק החיובי שלו. אני בעד, גם האדון וגם העבד צריכים לקבל את מה שהם רוצים מהמפגש. כמובן שאם העבד לא ממלא אחר הדרישות אז לא יהיה חיזוק חיובי. ואם זה נמשך ככה במשך יותר משני מפגשים העבד ישוחרר לחופשי.

לפני שנתיים. 5 בספטמבר 2021 בשעה 9:54

לפעמים הבחור לא יודע מה הוא מחפש, וצריך לזרום איתו גם אם זה אומר לצאת איתו לדרינק ואז לזיין אותו בלי רחמים. גם אם הוא אומר שהוא מחפש משהו רציני אין באמת סיבה שילד בן 22 ירצה לצאת עם בחור בן 30 + בלי שאין לו DADDY ISSUES. אז התהליך הוא כזה, הבחור פונה נפגשים לבין שניים לארבעה מפגשים, ואז הוא אומר שלא מתאים לא, מכל סיבה שהיא. אני לפעמים מצפה לזה שזה יקרה יותר מהר, אבל אני מעדיף שזה יגיע מהבחור, בצורה הזו הוא לא יוצא פגוע ואני משאיר לו את הדלת פתוחה לפגש פעם ב.. מתי שימצא את עצמו חרמן.

מאז הצבא מצאתי את עצמי מוקף בעולים חדשים\ תיירים שבאים לארץ לתקופות ארוכות. זה התגבר והתחזק בלימודים שלי בבינתחומי, בעיקר בגלל שפיתחתי לי מעגל חברים מהבית הספר הבינלאומי.
בכל אופן, א הוא אומנם ישראלי אבל גדול כל חייו בניו יורק. הוא חזר לארץ לעשות צבא והשתחרר והתחיל לגושש ולצאת מהארון ולא היה לו הרבה נסיון. הוא לא הלוק הטיפוסי שבדרך כלל פונה אלי. הוא חצי אמריקאי וחצי מרוקאי, והוא נראה כמו נסיך פרסי, שחום, גוף שרירי חטוב והשער גוף שלו היה סקסי ברמות.
הוא עבד בתל אביב ואחרי שבוע אמרתי לו שאני אקח אותו לדרינק ונראה עם יש עניין.

ה"דייט" הלך ממש טוב, והוא ביקש לחזור אלי. אנחנו על המיטה מתמזמזים ערומים, ואז הוא ביקש למצוץ לי. המציצה לא היתה בכלל טובה ודיי מהר החזרתי אותו למזמוזים על המיטה. התחלתי לקחת פיקוד ולשחק לו בישבן, הוא ישר נבהל ואמר שהוא לא יכול חדירה במיוחד עם הזין שלי. זה תמיד מצחיק אותי כי זה משהו שחוזר על עצמו/ בכל אופן אני מרגיע אותו ודוחף לא אצבעות והוא מתחיל לגנוח. הרגע שראיתי כמה הוא נהנה מאצבעות ידעתי שאני יכול להשחיל את עניין הDADDY. כל השיחות שלנו דרך אגב היו באנגלית, למרות שהוא יודע עברית טוב הוא מעדיף אנגלית ואבל לא אכתוב פה באנגלית משפטים שלמים אז אני מעברת אותם.

התחלתי להגיד לו תגיד לאבא מה אתה רוצה, תגנח בשביל אבא. באותו הרגע הוא שינה פאזה, הגניחות שלו התגברו והוא התחיל לנוע לי על האצבעות כמו זונה מיוחמת. הוא התחיל לגנוח אבא, ואמר לי שהוא קרוב לגמירה, באותו הרגע הפסקתי הכל. והוא הסתכל עלי וחייכתי לו ואמרתי לו שהגיע הזמן שהוא ימצוץ לאבא. משכתי את א מהמיטה הורדתי אותו לברכיים והתחלתי לזיין לו את הגרון דיי בעדינות, רציתי להראות לו מה אני אוהב. בסופו של דבר הגענו למצב שאני מחזיק לו את הצוואר ואת הקודקוד של הראש ומניעה אותו בקצב שאני רוצה. לאט לאט הצלחתי לגרום לו לקבל הכל, ברגע שהוא התחיל להיחנק הוצאתי את הזין ככה שרק הראש נשאר בפנים ודחפתי הכל פנימה. בסופו של דבר הצלחתי לפמפם לו את הגרון מהר בלי יותר מיד התנגדות ממנו.

יום למחרת הוא שלח לי הודעה שהוא חושב שיש לו מחלת מין בגרון כי הוא צרוד וכמעט לא יכול לדבר. זו היתה אחת השיחות המצחיקות שהיו לי כי אני מנסה להסביר לו שזה לא מחלת מין הוא פשוט לא רגיל שמזיינים לו את הגרון אבל הוא לא השתכנע.
לקח לו שבוע להתעשת ולהתאושש. הוא שלח לי הודעה שהוא רוצה להיפגש אבל הפעם אם אפשר בלי שהוא יקרה לי אבא כי זה מוזר לו, ולרחם על הגרון שלו.
אני כמובן שהסכמתי, לי היה סך הכל נחמד איתו.

הוא שוב אצלי במיטה ושאלתי אותו עם אי אפעם עשו לו רימינג. התפלאתי לשמוע שהוא לא ידע בכלל מה זה, אבל כאשר הסברתי לו שזה בסך הכל כינוי לליקוקי חור הוא אמר שהוא לא ניסה ומפחד ממחלות.. ממש ילד.
התנחוה הראשונה היתה שהוא על הגב ואני הרמתי לו את הרגליים, והתחלתי לחפור לו בישבן עם הלשון שלי. הגניחות שלו סיפרו לי הכל, הרי מישהו שאוהב אצבעות יהנה גם מלשון. הורדתי לו את הרגליים והוא אמר לי WOW. אמרתי לו לשבת לי על הפנים וככה אכלתי אותו. זו תנוחה אומנם קצת בעייתית אבל אני יודע כמה זה שאוכלים לו את הישבן נהנה ממנה. הוא התחיל לרכוב לי על הפנים, והתחלתי לתת לו סטירות בישבנים. הסתירה הראשונה הוציאה גניחה, הסטירה השניה הוציאה ממנו DADDY.. אחרי עשר דקות ככה, השכבתי אותו על הגב והתחלתי לפמפם אותו, ושאלתי אותו מה הוא רוצה שאבא יעשה לו. התחלתי לקחת פיקוד, תפסתי לו את הראש  מאחורה קצת מעל העורף (אחת התפיסות האהובות עלי, ככה אני מכוון אותם לאן להסתכל, ועם היד שניה אני יכול לעשות מה שבא לי לרוב זה סטירות, או לתפוס את הפרצוף חזק), נתתי לו סטירה לא יותר מידי חזקה, ואמרתי לו שאבא הולך לזיין אותו. שחררתי אותו מהאחיזה כדי להוציא קונדום וחומר סיכה, א ישר נלחץ וביקש שלא הפעם. אני חושב שאני יודע מתי אני יכול לתמרן במצבים מתי שאומרים לי לא לחדירה אבל הפעם נראה לי שהוא באמת לא היה מוכן לזה. בכל אופן הזין שלי התאכזב, וראיתי שגם א התאכזב שמתחיל לרדל לי. אז שיחקתי לו עוד קצת בחור עד הוא גמר והלך.

לא שמעתי ממנו במשך מספר ימים, עד שקיבלתי הודעה ארוכה ממנו שממש קשה לו איתי כי מצד אחד אני מחרמן אותו והוא חושב שיש בנינו כימיה טובה, אבל מצד שני הוא לא אוהב את עניין האבא שכל הזמן עולה, ושהוא מפחד מהזין שלי ומחדירה. אני לא עושה דרמות ולא מתסדר איתן, אמרתי לו שהכל טוב ושיהיה לו בהצלחה, בחור כזה צריך להתבשל עם עצמו ולהשלים עם מה שהוא אוהב. בכל אופן אחרי כמה שבועות הוא שלח לי הודעה שוב שאולי אפשר להיות יזיזים, אמרתי לו אין לי בעיה. ניפגשנו, במפגש הוא סיפר לי שהו היה עם שני בחורים אחרים אחד מהם עשה לו רימינג וזיין אותו, אבל הוא אהב יותר כאשר אני עשיתי לו רימינג. הבנתי את הרמז, וזה היה הדבר העיקרי שעשינו, הוא אומנם גם מצץ לי על הדרך אבל שוב גם עם ההנחיה שלי הוא לא עשה עבודה טובה, והוא לא נתן לי ממש לזיין לו את הגרון כמו שאני אוהב. אז שוב לא גמרתי והוא שוב התאכזב.

אחרי המפגש הזה, הוא היה שולח לי הודעות שבא לו להיפגש, קובע ומבטל ככה מספר פעמים. עד שקיבלתי ממנו שוב הודעה ארוכה שהוא מעדיף מישהו קבוע ולא יזיז, בהמשך הוא כתב כל מיני דברים שהיו קצת דרמתיים עבורי. התגובה שלי הודעה הזו היתה שהוא גרם לי לצחוק בקול. אני דיי בטוח שהוא נעלב מזה, כי מאז לא שמעתי ממנו יותר חוץ מאיזה היי קטן שהוא שלח לי באחת האפליקציות שלא הגבתי לה.

לפני שנתיים. 29 באוגוסט 2021 בשעה 17:46

ממש בתחילת שנות העשרים לחיי עזבתי את הבית לטובת תל אביב. זה קרה עוד בתקופת הצבא.
זו התקופה שהתחלתי לצאת מהארון, ולהיות ממש פתוח עם עצמי. למרות שבהסתכלות אחורה עדיין הייתי ילד.

הסתובבתי עם כמה חבורות של אנשים. באחת החבורות היה את רוני (כמובן לא שם בדוי), רוני היה שקט כמוני ולכן לא ממש התחברנו.
תמיד שהיינו יוצאים לבלות הוא היה בצד אחד ואני בצד השני ולא היינו מחליפים מילה חוץ משלום וביי.
באחת היציאות שלנו רוני השתכר והצעתי לו לבוא לישון אצלי, בהתחלה הוא סירב אבל כולם שיכנעו אותו שעדיף לו לישון אצלי מאשר לחזור הביתה.
התחלנו ללכת לכיוון הדירה שלי והתאמצתי לפתח איתו שיחה, דהובילה לשום מקום ובוסף התיאשתי.
הגענו אלי, כיוונתי אותו למקלחת, כאשר חזר הוא נראה יותר רענן ויותר מפוקס. התחלתי לשאול לשלומו, והוא הבחין בכופסאת משחק שהיתה לי של WORLD OF WARCRAFT.

עד כמה שזה מגוחח לחשוב, באותה תקופה לשחק במשחקי מחשב של MMORPG היה נחשב לשיא החנוני ואף אחד מהחברים שלי לא ידע שאני משחק.
מסתבר שגם רוני היה כזה, ומאותו רגע הפכנו להיות חברים ממש טובים. באותו הערב שיחקנו קצת, ואז הלכנו למיטה ולא הפסקנו לדבר.
מאותו ערב היינו מדברים פעמיים שלוש בטלפון כל יום, והשיחוק שלנו התחילו להפוך לאישיות. ומעבר למשחקי מחשב שהיינו משחקים ביחד, פיתחנו סוג של אינטימיות. הוא היה שוכב אצלי במיטה והיינו מדברים על הכל, לא היה בנינו סקס ואפילו לא נשיקה.

באחת השיחות שלנו, הוא התחיל לספר לי על זה שהוא חולם להיות חיה, ושאם הוא היה יכול הוא היה יכול לבחור הוא היה בוחר להיות כלב. אני לקחתי את זה לכיוון של של MMORPG, היו כמה וכמה משחקים שבהם היו שילוב של אנשים וחיות.לא חזרנו לנושא הזה מספר שבועות. הוא בא לישון אצלי בערב שישי אחרי שבילינו ביחד עם כולם, והוא אמר לי שהוא חייב להראות לי סרטון שהוא מצא. הסרטון היה של גבר עם קולר וזנב ועמד לידו מישהו שהחזיק שרשרת שהתחברה לו לקולר. אדון זרק לכלב כדור והוא הביא אותו, ובסיום האדון זיין את הכלב ללא מעצורים. כאשר החלק של הזיון התחיל, רוני שאל אותי אם זה בסדר שהוא יאונן. באמת שרציתי לראות את הזין שלו, התחלתי כבר לפתח אליו רגשות.

היה לו זין יפה, אומנם קטן אבל לבן וחלק, היו לו מעט מאוד שערות מעל הזין. נעמד לי ישר, ואמרתי לו שני מצטרף, אחרי כמה דקות של אוננות הוא שלח יד לזיין שלי ואונן לי עד ששנינו גמרנו. כאשר נכנסנו למיטה, עזרתי אומץ וחיבקתי אותו, הוא חיבק אותי בחזרה. והתחיל לנשק אותי בלחי ומצוואר. הוא אמר לי שבא לו שנעשה את זה שוב ושהוא שמח שהסרטון חירמן גם אותי. בראש שלי התחלתי לצעוק שלא, הדבר היחיד שחירמן אותי זה הוא.
בשישי שבוע אחרי זה, הוא הביא איתו קולר, ביקש ממני לשים אותו עליו. הסיבה היחידה שהסכמתי לזה באותו הרגע היתה שבא לי שוב לראות אותו גומר. לא ידעתי ממש מה לעשות, והוא הנחה אותי. תלטף אותי ככה, תעשה לי ככה. אחרי ההסברים שלו שאלתי אותו אם הוא אמור להיות ערום, והוא ענה שכן, ועדיף שגם אני יהיה ערום. במשך כמעט חצי שעה הייתי האדון בפעם הראשונה לכלבלב חמוד.

הוא נשאר בתפקיד כל הזמן הזה וכאשר שמענו את השותפה שלי נכנסת הביתה זה היה אחרי שהוא עשה כמה נביחות, התחלנו להתגלגל מצחוק. זו היתה הפעם הראשונה שהזדיינו, משום מה אחרי זה הרגשות שלי נעלמו כלפיו. וראיתי בו כחבר ממש קרוב, יכול להיות שזה היה בגלל שהוא הסכים לשתף אותי בסוד שהוא ידע שהוא לא יכול לספר לאף אחד. עד סוף השירות הצבאי שלו, הוא היה מגיע עלי כמעט כל שישי. וכאשר השותפים שלי לא היו בבית היינו משחקים באדון וכלבלב. אחרי שהשתחרר הוא נסע לטיול הגדול שלו ובסופו של דבר הגיע לעבוד בעגלות בארה"ב (ואיי אני מרגיש זקן) וחזר אחרי איזה שנתיים, ובאותה התקופה הוא כבר לא עניין אותי.

אני מסתכל אחרונה ואמור לעצמי, היום עם כל הפתיחות שיש באינטרנט ו PUP PLAY הרבה יותר מוכר והוא חלק בתודעה בקהילה. אז כל הנושא היה ממשא טאבו, אנשים לא דיברו על זה בכלל, לפחות לא במעגלים שאנחנו הסתובבנו. והוא עדיין איך שהו הצליח להגיע לזה ולתובנה שאת זה הוא אוהב ורוצה.
מצד אחד אני שמח שהוא פתח לי את העניים לעולם הזה, מצד שני הצלחתי למצוא רק כלבלב אחד במהלך ה 15 שנה האחרונות שעניין אותי, הכרתי עוד "בולדוג" בגרמניה שהוא היה אלפא לשני כלבלבי באטא. היו עוד כמה בחורים שחפרו לי שהם מעוניינים לנסות ובסופו של דבר הם השתפנו ויצא רק זיון. גם כאן כמו באבות יש לי תיפוס, אוהב אותם כלבלבים צעירים חלקים רזים או חטובים. עדיפות עם מסיכה זנב וקולר.

לפני שנתיים. 23 באוגוסט 2021 בשעה 14:19

אחרי הבלוג הקודם שיצא ארוך מידי, אני אחלק את המקרים השונים לבלוגים שונים, המקרים כמובן לא מסודרים בסדר כרונולוגי, בעיקר בגלל שבין פגישות שהיו עברו מספר חודשים ולפעמים שנים, במקרה הזה את ש הכרתי בתחילת 2020 והמפגש האחרון היה לקראת אמצע 2021.

כל שנות העשרים לחיי, לא הבנתי לאיזו קטגוריה אני שייך. גנטית אני מאוד מעורב, אני חצי תימני וחצי אירופאי.
ככה שאף פעם לא היה לי את הלוק של האירופאי הטיפוסי, ומצד שני אין לי את החיספוס המזרחי.
למרות שאני יכול להשתזף, כולם תמיד מתפלאים שאני חצי תימני, ובגלל השיזוף אף אחד לא יודע להצביע על המוצע שלי.
יש לי יחסית פרצוף של איש תמים וטוב, אלא אם כן מכירים אותי ואז יודעים שאני יודע להיות ממזר לא קטן. התמימות שיש בי על הפנים הצליחה להוציא אותי כמה וכמה פעמים ממצבים בעייתיים שנקלעתי אליהם. בניגוד למראה שלי הקול שלי הוא בס וחזק, ואנשים לפעמים תוהים אם אני עצבני או סתם מדבר.

רק לישר קו, אני לא שם את עצמי בקטגוריה של של חתיך או דוגמן אני לא שמה בכלל. אני כמו כולם יש ימים שאני יותר מרוצה ויש ימים שפחות. מה שכן, אני יודע שיש לי פסון שמקנה לי קצת יתרון.

תמיד היה לי יותר פשוט להשיג אשכנזים חמודים שנכנסים תחת הקטגוריה של נעריים, למרות שמידי פעם הצלחתי לסובב מישהו עם לוק הרבה יותר גברי.
מאז שהפכתי ל30 וככול שהשנים עוברות כמות הפניות שאני מקבל עלתה. ואני חששתי מזה שהתחלתי לגלח את הראש תשפיע לרעה על הכמות הפניות.

מסתבר שטעיתי, במיוחד מצעירים שיש להם DADDY ISSUES, השיחה היא בדרך כלל קצרה שהבחור רוצה מישהו חזק שיזיין אותו. ואז זה כמו קטשופ בקצה הבקבוק דפיקה קטנה והכל נשפך. טוב.. לפחות ב 90% מהמקרים, אני רק מעלה את העניין של אבא בן, DADDY לא משנה באיזה צורה וכבר יש התלהבות מוגברת.

השיא הגיע שהכרתי את ש בSCRUFF, הייתי בטוח שזה פרופיל מזויף. אבל כמות הסרטונים שהוא שלח לי היתה מוגזמת. בסופו של דבר עשינו לייב וראיתי שהוא אמיתי. הוא היה נראה כל כך טוב, שביקשתי ממנו צילום תז זהות כי הוא גם נראה צעיר, וקצת קשה היה לי להאמין שהוא לפני גיוס. אבל כן הוא היה לפני גיוס בן 18 . מושלם מכף רגל ועד ראש, רוסי לבנבן וחלק, ומגלח כל שערה מיותרת, שער שחור ועניים כחולות בוהקות. הגוף שלו אומנם היה רזה, אבל היו לו רגליים שריריות ובשריות שמתחברות לישבן עגול ויפה. הוא הטריף אותי וידע להטריף אותי בדברים שהוא היה כותב לי ומצד שני היה חופר לי שעות.
איתו אני העלתי את העניין של אבא בן, הוא מצידו אמר שהוא זורם עם מה שאני אוהב אבל אני בטוח שזה עשה לו את זה גם אם הוא לא הודה בזה.

בפעם הראשונה, זיינתי אותו ממש ללא רחמים, כמו שהוא חפר לי. הוא נסע אלי שלוש שעות באוטובוסים, ולא יכולתי לאכזב אותו אז נתתי לו זיון שקשה לשכוח. הדרך שבה הוא גנח אבא, העמידה לי את הזיין כל כך חזק. הדרך שבה הוא התחנן לעוד או ליותר חזק פשוט גרמה לי לרצות לפרק אותו יותר. היה בינינו אש. אבל הוא פיתח בי סוג של תלות אחרי זה, שמאוד הפריעה לי.. וזה גרם לי לרחם עליו קצת. והפעמים האחרות שניפגשנו לא יכולתי להתעלל בו באותה העוצמה כמו בפעם הראשונה. בפעם האחרונה שהוא היה אצלי החלטתי לחתוך ממנו כי התלות הזו עשתה לו רע, וגם לי.

בזמן התקופה שלי עם ש עברתי לגור צמוד לים. ושם ממש ראיתי את השינוי של סוג האנשים שפונים אלי והפניות הספציפיות שאני מקבל.
ולמרות הקורונה יש עדיין כמות דיי מכובדת של תיירים.. לפחות באזור שלי, והם מתחלפים כל הזמן. שלא לדבר על זה שבאים לים בתל אביב צעירים מכל הארץ. בחודשים הראשונים שלי בדירה כל שבת שניה היה אצלי צעיר אחר שרצה למצוץ לDADDY או לאבא. מידי פעם יש צעיר שרוצה לזיין את אבא אז אם הכל כמו שצריך אני נותן לו.

רציתי להוסיף התכתבויות שלי עם ש אבל זה רק למנויי זהב. אז אם מישהו רוצה לראות, מוזמן לשדרג לי :)

לפני שנתיים. 22 באוגוסט 2021 בשעה 8:20

קצת רקע כללי - לפני עשר שנים כאשר הייתי במשלחת לוושינגטון, היה אז אמצע חודש פברואר. במשך יומיים רד שלג ללא הפסקה והיתי תקוע במלון.
כאשר השלג הפסיק הכל היה סגור וכל הקבוצה שלנו התחילה להתחרפן במלון ואני הסתגרתי בחדר.
לא יודע אם היה אז גריינדר אבל אני השתמשתי באתר MANHUNT, והתחלתי לדבר שם עם אנשים.

כבר נפגשתי שם עם שני סטודנטים מגורגטאון, והתחשק לי משהו שונה. אני אהבתי שליטה עוד אז אבל אף פעם לא חיפשתי את זה.

פנה אלי בחור קרוב לחמישים שנראה טוב, גוף סבבה פרצוף מאוד אמריקאי. התחיל קצת לחפור אני זוכר. הוא לא עזב את העניין של מה אני אוהב בסקס וכל הזמן חזר לזה. כמעט חסמתי אותו, עד שהוא אמר לי משהו בסגנון שהוא מאוד רוצה להיות נשלט על ידי גבר צעיר ולשרת אותו.
מאותו הרגע הוא לבד התחיל להוסיף בסוף כל משפט SIR, ומידי פעם זרק הערה שהוא רוצה TO SERVE HIS SWEAT BOY.
לא ייחסתי לזה חשיבות ופשוט זרמתי איתו, הוא רצה ללקק רגליים וחור, להיות על ארבע ולהידפק כמו כלב.

לצערי הוא לא היה הכי קרוב למלון, והייתי צריך ללכת כמעט עשרים דקות עד אליו, בגלל שטעיתי בדרך הגעתי קצת עצבני.
הוא פתח לי את הדלת, והוביל אותי לסלון והתישבתי על הספה, הוא לידי קצת טוחן לי את המוח.
קטעתי אותו אחרי חמש דקות ושאלתי אותו עם הוא רוצה להתחיל. והוא אמר לי שכן מאוד, ואז הוא התחיל להיות מאוד מילולי.
LET DADDY SUCK YOUR DICK BOY, LET DADDY LICK YOUR FEET.. דברים בסגנון הזה, התפלאתי שזה היה מחרמן.

הוא על ארבע על הריצפה מלקק לי את הרגליים ואני עדיין יושב על הספה, הוא מתחיל לפתוח לי את המכנס, ואז הוא אומר את המשפט הבא.
DAD HAS BEEN WAITING FOR THIS DAY FOR 20 YEARS, I WANT TO SUCK YOUR COCK SON.
לא נראה לי שהוא בכלל שם לב שהוא אמר את זה כי העניים שלו היו דבוקות לי לזין והוא התחיל למצוץ לי ישר..

התחלתי לזיין לו את הפרצוף, ויש לי זיין עבה וראיתו אותו מתקשה לקבל הכל. ידעתי שבתנוחה הזו זה לא יעבוד.
קמתי והעפתי לו את הראש מהזיין שלי, ושאלתי אותו מה הוא רוצה, הוא חזר ואמר לחזור ולמצון לך את הזין. חזרתי ושאלתי אותו מספר פעמים וכל פעם נתתי לו סטירה כאשר חזר על אותה תשובה שידעתי שהיא לא נכונה.
החלטתי לקחת את המושכות לידיים ואמרתי לו שאם הוא רוצה להמשיך למצוץ לי הוא צריך לספר לי למה הוא התכוון במשפט שאמר.
הוא היה נראה קצת מופתע שהעלתי את זה, אבל הוא הרגיש שאני רציני. כי התחלתי להראות סימנים שאני רוצה להתקפל ולזוז.
הוא התחיל לספר לי שהוא בשנים האחרונות מפנטז על הבן הבכור שלו, והוא מאוד רוצה לממש את הפנטזיה הזו. חזרתי לשבת על הספה, הוא היה מולי ושמתי לו רגל ברצוף ואמרתי לו ללקק ולהספר לי בדיוק מה הוא רוצה.

באותו הרגע הוא שפך הכל, הוא רוצה שאקרא לו אבא ולי הוא יקרא בן. בקש שאגיד לו שהוא אבא זונה, ושהבן שלו מזיין אותו בלילה כאשר כולם ישנים.
לא יודע מה עבר עלי, אבל זה גם אותי חרמן.. שנינו במהלך הלילה היינו מאוד מילוליים וברורים. והוא היה אבא זונה ראשון טוב.
ניפגשו עוד פעם אחת בוושינגטון לעוד זיון של בן שולט על אבא.
כאשר חזרתי לארץ שמרנו קצת על קשר, אחרי קצת פחות מחצי שנה הוא אמר לי שהוא לא מצליח למצוא בן שישלוט עליו ושהוא צריך שניפגש.
בקיץ הוא הביא את כל המשפחה שלו לטיול בארץ לשבועיים, יצא לנו להיפגש  כמה פעמים, ובפעם הראשונה הוא הביא לי בגדים של הבן שלו ללבוש.
אחרי זה אמרתי לו שזה מוזר ושאפשר גם בלי שטויות כאילו. אחרי שעזב, התנסתי יותר בלהיות שולט והתחלתי לצבור ממש נסיון, בעיקר עם אנשים בגילי ומעט מבוגרים.
התחלתי להיכנס חזק בכל עיניין הפנטזיות ולא סתם האדון עבד.. אז התחלתי לרשום במודעות שמחפש מבוגרים שמעונינים בשליטה.
הבעיה היתה שברגע שאמרתי להם שני לא מעוניין שיקרא לי אדון אלא בן רובם סרבו, ואילו שזרמו הרגשתי שלא באמת מעוניינים בזה אז גם איתם לא ניפגשתי.

האבא שני שלי היה שוב אבא אמריקאי שבא לארץ לצורך עבודה. דיברתי איתו על שליטה ושאני אני רוצה לשלוט על DADDY, אמרתי שאם אני יעשה פדיחות בזמן הזיון עדיף שזה יהיה עם מישהו שאני לא אראה שוב. הוא היה מאוד בעניין שליטה, והוא נראה ממש טוב למישהו בן חמישים. היה לו גוף חלק וחטוב שער מלא אבל כמעט כולו לבן. אמרתי לעצמי שרק מתי שאני יהיה בתוכו אני אתחיל עם כל העניין של אבא בן.
הוא על ארבע אני מאחוריו מזיין אותו חזק, אני ביד אחת מושך לו את השער וביד השניה מחזיק לו את המותן, ואני מצווה עליו לחזור אחריי.
SAY YOU WANT MY COCK.
YOU WANT MY COCK DADDY?
והוא חוזר, ואז התחלתי עם המשפטים שגרמו לי לרטוט בכל הגוף.. SAY YOU WANT YOUR SON COCK IN YOU DAD
והוא חזר, SAY THAT YOU ARE YOUR SONS FAGGOT, והוא חזר.. כמה המשכתי במשך מספר דקות עד שגמרתי עמוק בתוכו.
כאשר נשכבנו, שנינו ושאלתי אותו אם זה בסדר מה שאמרתי.. והוא רק גיחגח ואמר שכן.
אמרתי לו שאם הוא רוצה שוב אפשר להיפגש מחר, הוא היה מעוניין. אמרתי לו שאני מצפה מההתחלה שזה יהיה מה שעשינו בסוף.
הוא הסתכל עלי קצת עם פרצוף מבולבל, ופשוט אמרתי YOU ARE MY DAD, AND IM YOUR MASTER SON.
הוא ענה עם WHAT EVER YOU WANT SON וירד לנקות לי את הזין.
אני חייב לציין שלדעתי המפגש השני איתו היה המפגש הכי טוב שהיה לי עם אבא נשלט. מהרגע שנכנסתי אליו לחדר במלון התיחסנו אחד לשני אבא ובן ולמרות ששלטתי עליו, הרגשתי שזה היה הרבה יותר מזה, הזיון היה עם המון תשוקה ואהבה. היה עוד אבא אחד, שמרוב שהכימיה היתה טובה ומוצלחת נתתי לו לזיין אותי.

היו לי בסך הכל שלושה אבות ישראלים, שרק אחד היה באמת שווה אז זה. עוד אחד היה סטרייט שלא ידע מהחיים שלו וכנראה היה יותר מעוניין בשליטה רגילה.
רוב האבות שזיינתי היו תיירים שהגיעו לארץ עם המשפחות שלהם, לאו דווקא סטרייטים, חלקם הומואים שאוהבים את העניין אבא בן.

לקחתי הפסקה מהפנטזיה הזו, כי אני לא נראה ילד או מתבגר. אני אומנם לא נראה בגילי אבל אני נראה גבר גבר במיוחד עם הקרחת. חשבתי שמי שמעוניין בפנטזיה הזו מעוניין שמיהו צעיר ישלוט עליו.
ואז הגיע הסגר השני, למזלי אני גר ממש קרוב לים זה היה לי את כל החופש שהייתי צריך. ויכולתי לעשות אימונים במכשירים על החוף.
באחד האימונים שלי בבוקר פתחתי גריינדר באמצע, ואני סתם מסתכל לי, עובר על פרופלים (יש לי פרופיל ריק). פתאום אני מקבל הודעה מפרופיל ללא פרטים בכלל עם תמונה שלי מסתכל על הטלפון, ושואל IS THAT YOU?
אני מסתכל ורואה שיש גבר לא נראה מבוגר בכלל עם עגלה יושב ובוהה בי. אני חייב לציין הוא נראה ממש מרשים, היתו לו גם קרחת עם זקן קצר ומסודר, הייתה לו חולצה צמודה וראו שהוא בנוי טוב. התחלתי להתכתב איתו, הוא סיפר לי שהם "ברחו" (הוא אישתו והילדים) מגרמניה לארץ בגלל הקורונה והקור, ושהם לא יכולים לחזור בזמן הקרוב אז הם פה השתקמו לכמה חודשים. כאשר הגענו לעניין של מה מחפש, הוא אמר לי שהוא לא אקטיבי, שאלתי אותו אז מהו הוא. והוא ענה לי 100% פסיבי ושהוא אפילו מעדיף להיות SUB. האמת שהתפלאתי כי הוא לא נראה כזה. הוא המשיך וסיפר לי שהיה לו רק נסיון אחד ממש ממזמן עם גבר שולט וזה הנסיון היחיד שלו ושהו מחפש חוויה דומה.
אמרתי לעצמי שגם אם הוא לא בעניין של אבא בן אין מצב שאני מפספס לזיין אותו.
מהנסיון שלי, למדתי שאני חייב לעשות תיאום ציפיות ולחקור מה הנשלט מחפש ורוצה וככה אני יודע אם הנשלט מוכן לכל העניין ולא סתם מחרטט אותי ומבזבז לי את הזמן. הוא התחיל להגיד לי את הדברים שהוא מעוניין לעשות ואני מסמן וי כמעט בכל הדברים שאני אוהב.
שאלתי אותו אם מדליק אותו זה שאני קטן ממנו (אומנם רק ב9 שנים, הוא 43 ואני 34) גם בגיל וגם בגודל, הוא היה קרוב למטר תשעים ונראה לי באזור ה 95 קילו.הוא ענה שכן, ושמי ששלט עליו היה האח הקטן של אחד החברים שלו, הוא היה קטן ממנו בלוש שנים אבל ממש קטן ממנו משמעותית פיזית.
עברנו לדבר על זמינות, והוא לא יכל להיפגש באותו הלילה אז קבענו להיפגש למחרת.
בבוקר שאחרי זה הוא שוב היה במכשירים, ישב בצד עם עגלה ואישתו. הוא נופף לי לבוא להגיד שלום, ואני כזה בשוק לא יודע איך להגיב. הוא הציג אותי לאשתו ואמר לה שהצעתי לראות לו איפה להתאמן ולהראות לו מסלול ריצה. כאשר דיברנו על זה אחרי זה הוא אמר לי שהוא היה חייב להראות לאישתו שהוא באמת הולך להתאמן עם מישהו, לא חפרתי בעניין יותר מידי אבל אני מניח שהוא בגד בה או משהו בסגנון.
כאשר הוא סוף כל סוף הגיע אלי בערב, הוא הגיע עם בגדי אימון שהדגישו את כל השרירים שלו, עמד לי בטירוף.
עוד בכניסה הורדתי אותו על ארבע שמתי עליו חגורה מסביב לצוואר, זה הקולר שאני הכי אוהב, והובלתי אותו לסלון.
נעמדתי מולו ונתתי לו כמה סטירות מצלצלות, הוא לא אמר מילה אבל יכולתי לראות כמה כואב לו.
אמרתי לו לחזור אחריי (זה אחד הדברים שאני הכי אוהב, לראות את האבא המושפל מודה בכל הדברים שהוא רוצה שהבן שלו יעשה לו)
I AM A SLAVE DAD, I WANT TO WORSHIP MY SON'S COCK.. ישר התחלתי עם זה ולשמחתי הוא זרם בלי להנעיד עפעף.
ומאותו רגע הוא הפך להיות האבא המושפל ואני הבן השולט.
היה אבא מצויין, ישבן מוצק שיודע לקבל לא היו לי תלונות אליו בכלל הוא ידע לקבל את כל מה שאני זורק עליו.
היה כל כך טוב, שניפגשנו בערך עשר פעמים במהלך חודשיים, עד שהם הצליחו להשיג טיסה חזרה.
בפעם השני שניפגשנו הוא סיפר לי שהוא שהוא מחק את הגריינדר ושאני זה בדיוק מה שהוא חיפש.
בפעם השלישית הוא התחנן שאזיין אותו בלי קינדום, אני לא מרבה לעשות את זה אבל הייתי כל כך דלוק עליו שהסכמתי. הסקס בנינו רק השתפר וכל פעם הייתי יותר קשוח איתו, לפחות מנסה. אבל מה שהכי עשה לו את זה כאשר התחלתי להשתין לו בפה. באחת הפעמים שהתקלחנו ביחד אחרי זיון, אמרתי לו שאני צריך להשתין, והוא שאל אותי אם אכפת לי להשתין לו בפה. יש לי עם זה קצת ניסיון, וחייב לציין שזה לא אחד הדברים שעושים לי את זה, ממש תלוי בסיטואציה ובמצב רוח שלי.
הסכמתי, כי רציתי לראות את ההר אדם הזה שותה לי את השתן, אחרי הפעם הזו ככה סיימנו כמעט כל מפגש. הוא על הבירכיים עם הזיין שלי בפה שלו וממלא אותו בשתן של אחרי זיון.
אני לרוב דיסקרטי מאוד, למרות שבשנים האחרונות התחלתי להיות פתוח עם החברים שלי שאני אוהב שליטה, אבל לשני הצדדים זה טוב הדיסקרטיות. בכל אופן, אני מזיין קבוע איזה חייל תימני אחד, ערס לייט כזה שיודע לקבל ושאוהב לקרוא לי אבא ( אני אוהב גם את זה ). שאלתי אותו אם הוא רוצה להצטרף אלי ולאבא השרירי הזה והוא התחרפן, אמר שיש לו חבר "סטרייט" שמת לזיין שרירן. אז הם באו ביחד פעם אחת ושלושתינו קרענו אותו מכל כיוון. האבא היה בטירוף, לצערי ולצערו בעיקר לא הצלחנו לקבוע מפגש שני כזה. כל פעם שאני נפגש עם החייל הזה עכשיו הוא רוצה לזיין איתי איזה אבא שרירי.. לא הצלחתי למצוא עדיין.

וזהו בגדול, היו עוד כמה אבות בדרך שאין יותר מה לכתוב עליהם והם היו בסדר, האבא יחיד ששווה איזכור זה עוד תייר גם בשנה האחרונה, יהודי איטלקי שהגיע לפה איך שהקורונה התחילה. הוא באזור50 גרוש ויצא מהארון מלפני מספר שנים. מאז כל מה שהוא עושה זה להשלים פערים וחסכים מהתקופה שהוא היה בארון, אז הוא מתאמן כמעט כל יום ובאיטליה הוא הזדיין עם כל דבר שזז. לרוב זה אחד הדברים שמורידים לי אבל הוא לא עשה את זה בארץ אז נתתי לו הזדמנות. הוא לא היה בעניין שליטה כל כך, אבל כן בעניין של ROLE PLAY שזה אחד הצדדים החזקים שלי. מה שכן לא רק שלא הייתי צריך להציע את הסנריו של אבא בן, הוא זה השעלה את זה.. והוא רצה סקס חושני עם מישהו לקרוא לו בן, והוא רוצה שזה יהיה הדדי. ככה שנתתי לו לחדור אלי. היה סקס טוב והיה שווה את זה. נפגשנו שלוש פעמים ואז הרגשתי שזה מיצה את עצמו.

לצערי פה באתר אין אבות כאילו, או שהם רק מחפשים להידפק חזק ועניין האבא בן לא מדבר אליהם. או שהם חושבים זה שהם מבוגרים זה מספיק, ובעצם גיל אין לו משמעות, זיינתי אבות שהיו גדולים ממני במספר שנים בודדות. גבר צריך ויכול לטפח את עצמו, בכל גיל. זה לא אומר קוביות בבטן, אבל זה כן אומר שאתה צריך לשמור על הגוף שלך, על אסטטיקה מסויימת - אין על DILF ים 😄 . איך אתה יכול לשרת אותי על ארבע כאשר יש לך שתי בירכיים בעיתיות ואתה לא יכול לעמוד עליהן?
אנשים מתעצבנים שאני אומר להם לא כאשר הם לא עונים על שום קריטריון שלי. והממש ממש בודדים שכן עונים, נעלמים כאשר הגיע הזמן להיפגש.