סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הצצה לעולם שלי

מחשבות ומה שביניהם
לפני 5 שנים. 21 בינואר 2019 בשעה 19:09

"אתה לא יכול לשלוט ולקבוע הכל בחיים"

אני זוכר שידידה שלי אמרה לי את זה ערב אחד לפני כמה שנים וזה גרם לי לגחח

תמיד אהבתי להיות בשליטה מלאה על כל תחום בחיי, כבר מגיל 14 נפל לי האסימון (תודה לכל מי שעזר להפיל אותו) וכבר ידעתי איך אני רוצה שהעתיד שלי יראה, כל תחום שרציתי להצליח בו הייתי מפרק לחלקים , עובד קשה ומגיע למטרה שלי.

הייתי ממש מרוצה מעצמי, הפכתי מבחור ביישן שלא ידע כלום לבחור שמחפש הרפתקאות, שאוהב לקרוא ולחקור את עצמו ואוהב לנצל כל יום עד הסוף שלו.

בכל זאת, הרגשתי שחסר לי משהו בחיים.
התחלתי עם הזמן והניסיון להבין באמת את המשמעות של אותו המשפט שנאמר לי.
אמנם הגעתי למטרות שלי אבל לעולם לא שלטתי לחלוטין על הדרך, יכולתי להשפיע במידה רבה על התוצאה אבל בסופו של דבר תמיד הייתה נקודה שהייתי חייב להעביר את הבמה ליקום שישלים את השאר.
הבנתי שהיה חסר לי לחוות שליטה אמיתית ומלאה יותר בחיים, בלי להעביר יותר את הבמה ליקום ובלי לחשוב על הצעד הבא בזמן שאני מבצע את הצעד הקיים. במשפט אחת:רציתי לשלוט באקט וברגע.

המענה לצורך הזה הגיע אחרי הביטוי של אחד התכונות שאני הכי מעריך בעצמי, התכונה שחברים שלי כבר אמרו עליה ש

"עם סקרנות כמו שלך כל חתול כבר היה מת".

התחלתי לשמוע על התחום של ה BDSM בנקודות שונות בחיי, פעם אחת מחבר רחוק, פעם אחרת מאח של ידידה שאמרו עליו שהוא בתחום ומסרטים שראיתי. הייתי בטוח שלהיכנס לתחום יהיה אותה אותו הדבר כמו כל תחום אחר שנכנסתי אליו: לקבוע יעדים, לקרוא כמה ספרים על התחום ולפגוש אנשים בתחום והופ אתה כבר רגל בפנים.

לא דמיינתי עד כמה שזה יהיה שונה מכל דבר אחר שנכנסתי אליו.

המבט הזה, המבט החודר הזה שאתה מקבל שהיא קשורה במיטה ללא יכולת להזיז שום דבר. אתה מעליה עם חיוך ערמומי כמו אדם שכבר יודע את הפאנץ לבדיחה שהוא הולך לספר. מחכה לשמוע אותה מתחננת שתכנס כבר לתוכה ותסחוף אותה לעולם של תענוגות.
היא בכלל לא מבינה מה מחכה לה.
שם חוויתי לראשונה בחיי, שליטה אמיתית.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י