שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

לשחרר את הכבלים

פנטזיה של דתי שהיה רוצה לפרוץ החוצה
לפני 6 שנים. 16 באפריל 2018 בשעה 1:00

בחלומות הכי פרועים שלו דניאל לא דמיין שימצא את עצמו קשור באזיקים, ערום כביום היוולדו, כשאיבר מינו זקוף, כיסוי שחור על העיניים ומצבטים על הפטמות. מאיה לעומת זאת דווקא בהחלט דמיינה. 

הם הכירו לפני חצי שנה. שניהם סטודנטים מוכשרים לתואר שני בהנדסת חומרים באוניברסיטת תל אביב. החיבור היה מיידי. הכיתה שהורכבה מ14 סטודנטים וסטודנטית אחת, כללה שלושה עשר גברים די חנונים עם מבט די חרמן ובוהה ובחור חמוד אחד, שלא ממש העז לבהות בחזה המרשים עם המחשוף השובב של מאיה ויצמן.

דניאל השתחרר לפני שנה מצה"ל בגיל 27, אחרי שירות עתודה ביחידה שקופה. הוא גדל בבית דתי, ועם השחרור, אחרי טיול יפה במזרח בחר להמשיך לתואר שני. לשם כך החליט לשכור דירה במרכז עם שותף, אבל המנטליות הקמצנית שסיגל לעצמו גרמה לו להשתקע בפתח תקווה הזולה, ולהסתמך על תחבורה ציבורית.

בתום השיעור הראשון במבוא לחלקיקים מתקדמים שמע אותה מקליטה בווטסאפ "אני אהיה בפתח תקווה עוד 20 דקות ככה". זה לא ממש מתאים לו לא להתבייש, אבל בכל זאת הוא שאל - תגידי, את מגיעה במקרה לפתח תקווה? וכך זכה דניאל לטרמפ קבוע עם מאיה, שלא הסכימה גם להתחלק בדלק, כי וואלה יש לה כסף, היא עבדה בשביל להרגיש משוחררת מכל עול.

מאיה היא בת יחידה, שמצד אחד רגילה שמפנקים אותה, ומצד שני התרגלה להיות עצמאית. מאז שההורים שלה התגרשו, ואמא שלה עברה לגור עם נתן, היא גרה לבדה בפתח תקווה בדירה של ההורים שלה. יש לה שכל אין ספק. ודווקא עד גיל 24, כמעט בכל מקום שבו היא הייתה היא לא ממש הייתה בולטת במראה שלה. להפך, משהו בה היה מעט סגור, משדר קצת אפאטיות אפילו, והג'ינס והטישרט פספסו את העיניים הירוקות והחזה הגדול.

אבל הכל השתנה בשנה האחרונה.. הכל השתנה ברגע מקרי בו היא גילתה שהפנטזיות שלה - אלו שתמיד התביישה בהן וחשבה שהיא די סוטה בגללן - הן משהו שמשותף לה ולרבים אחרים. זה קרה ברכבת, כשנסעה לבקר את אמא בנהריה. היא התיישבה ליד אישה שנראתה אולי בשנות הארבעים, אבל לבשה בגדים חושפניים, כמעט זנותיים, ושערה היה אדום עז, צבוע כמובן. האישה שוחחה בטלפון, עם בחורה אחרת בשיחה שהתפתחה בצורה מוזרה.. נדמה היה שהיא מתייחסת לאישה שבצד השני של הקו במושגים של.. שפחה.. את השיחה האישה סיימה במשפט המחץ "יופי ילדה שלי. אם תמשיכי ככה אני אשחרר אותך מהאזיקים וארשה לך לגמור הלילה". בשלב הזה האישה עברה להתעסק בסמארטפון שלה, ומאיה שהייתה סקרנית בטירוף פנתה אליה בשקט: "סליחה, אפשר לשאול אותך משהו - מה זה היה? כלומר מה.." למאיה לא ממש היו מילים להסביר. "מה לא שמעת על סאדו מאזו ילדה?". אממ.. לא.. השיבה מאיה..

 

האישה בעלת המראה העוצמתי הסבירה למאיה לאורך כל הנסיעה מה זה להיות מלכה, מהם האביזרים שבהם היא משתמשת, ומה היחסים בינה לבין הכלבה שלה. מאיה שתתה בצמא את כל ההסברים והתיאורים. כשהגיעו לתחנה האחרונה היא הודתה לה, ויצאה מהרכבת כשהיא נפעמת - היא לא היחידה שבוערת בה התשוקה לשלוט ולהכאיב למישהו. היה ברור לה שעכשיו צריל לעבור למישור המעשי...

 

"תגיד, לשכב לפני החתונה - זה משהו שהיית עושה?". דניאל התפתל באי נוחות והשיב - "לא יודע.. תראי.." "רגע, אתה בכלל שומר נגיעה?" שאלה מאיה. "זה יפה שאת מכירה את האבחנות" אמר בחיוך. "האמת שעד הצבא הייתי די דוס, אבל אז הבנתי שתכלס הגבולות שלי די גמישים, אפשר לומר". הוא הרגיש איתה מאוד בנוח. דווקא העובדה שהיא חילונית מובהקת, והוא, הוא דתי שמחפש דווקא דתיה, הסירה ממנו את הלחץ של "יחסינו לאן". "אוקיי, ולאונן?" דניאל הסמיק קצת בשלב הזה. "אתה לא חייב לענות" מאיה צחקקה. היא הייתה באמת סקרנית, וגם משום מה התחיל להיות לה קצת רטוב למטה מהשיחה הזו.. "תראי, כולם עושים את זה. אי אפשר להימנע מזה.. אז אני מתשדל פשוט לעשות את זה בצורה מבוקרת, שלא לםתח התמכרות". "ורגע, אתה מפנטז על מישהי כשאתה..?" "בואי נאמר שיש לי מחשבות, אבל בואי נחזור להתעסק קצת בעבודה בכימו?" אמר דניאל בניסיון להתמקד במטרה לשמה נפגשו, כמידי שבוע, אבל אין ספק שהנושא גרם לאיברו להתקשות.

וגם היה נדמה לו לרגע שהשדיים של מאיה פתאום גדולים ומציצים לעברו.

"אני רואה שאתה קצת לא מרוכז" אמרה מאיה בקריצה, "ואני צריכה לזוז האמת". אולי נקבע למחר בערב?

"אין בעיה, אני רק קופץ לשירותים ואזוז הביתה". דניאל נכנס לשירותים והותיר את הסמארטפון על השולחן, כשהטלפון בדיוק צלצל ועל המסך נרשם "איילה דייט". מאיה לקחה את הטלפון, ולאחר שהצלצול תם החליקה באצבעה על המסך כדי לראות מי זו אותה איילה.. אבל כשהמסך נפתח, היא גילתה להפתעתה את הדפדפן פתוח. והאתר שנגלה לעיניה היה לא אחר מאשר "הכלוב". בינגו. היו עוד כמה טאבים פתוחים על פורנו ובכולם אישה שאוזקת גבר וחולבת בהנאה את איברו תוך עינוג הפטמות שלו.

"מה, איילה? יש דייט?" אמרה מאיה בחיוך, כשדניאל יצא מהשירותים. "כן, איילה.. שמעי נראית לי בחורה טובה. אז נתראה מחר?" "נתראה.." השיבה מאיה וחיוך שטני על שפתיה...

 

מאיה הבינה שהיא קיבלה לידיה אוצר. היא החליטה שהיא חייבת להגשים את הפנטזיה של דניאל (שלמעשה הפכה להיות שלה). אבל היא ידעה שזה לא יהיה קל. דניאל כלוא בעולם של פנטזיה, בעוד במציאות הוא חי כבחור דוס וביישן, שיוצא לדייטים עם בחורות שקוראים להן איילה ושירה ורעות.

דניאל הקיש על דלתה של מאיה ב18:59. "היוש, בוא כנס". מאיה הייתה לבושה בשמלה שחורה קצרצרה, עם מחשוף עמוק מתמיד, ומשקפיים חדשות.

"תתחדשי על המשקפיים?" היסס דניאל (הוא היה די גרוע בדברים כאלה..). "כן כן טיפשון" ענתה מאיה בטון שהוא לא הכיר.. משהו בה היה יותר קליל הערב. הם התיישבו על הספות בסלון. "תגיד.. אף פעם לא הצעתי לך - מה אתה אוהב לשתות?" "את יודעת, אני שותה רק מים מאיה" דניאל לא הבין מה היא רוצה. "לא לא, נו, לשתות. טוב, תטעם את זה - ויסקי אחד הטובים". מאיה הפצירה בדניאל לשתות, והוא הסכים, למרות שמשהו כבר היה נראה לו מוזר. מאיה מתנהגת קצת כאילו היא מנסה לפתות אותי, חשב לעצמו. הוא אמר לעצמו שאם זה אכן כך אז הוא יסביר לה בעדינות שאיילה באמת נחמדה, ושבכל זאת, הוא דוס ופחות מתאים.  זה לא שינה את העובדה שמאיה נראתה מושכת מתמיד, ושהזין שלו כבר דחף את התחתונים. 

"היה מוצלח, למדנו יפה הפעם" אמר דניאל והחל לסגור את הספרים. כשהרים את הראש כבר ראה את החזה של מאיה קרוב לעיניים שלו. "טוב דניאל, אני אהיה הכי ברורה שאפשר. אני יודעת מה אתה רוצה. בוא איתי לחדר..". הבושם שלה היה מסחרר.. "מה?" שחרר דניאל, למרות שהתוכן של דבריה של מאיה לא ממש הפתיע אותו, אולי הטון קצת היה לא צפוי.. "תראי אני לא... אחח" זה היה כבר ממש הפתעה, כשידיה של מאיה נשלחה במהירות לחזהו ואחזו היטב בפטמות של דניאל. "מה את עושה?" מאיה עברה לפתע מאחיזת צביטה לעיסוי נעים. דניאל נאנח מעונג משולב בכאב שעוד הלם בו מהצביטה. "אני רק גואלת אותך מייסוריך. אתה שלי עכשיו, ואתה יודע שזה מה שאתה רוצה. אני יודעת שאתה מפנטז על הרגע הזה. בוא עכשיו לחדר, מחכים לך שם האזיקים". דניאל היה המום. איך היא יודעת? הגוף שלו, שרק לפני רגע נרתע, הראה סימני הרפיה. מאיה צחקה בקול מרושע "אתה קל כל כך. אני שולטת בך ובגוף שלך בלי שום בעיה!" אמרה מאיה תוך שהיא ממשיכה בעיסוי הפטמות של דניאל, עכשיו כבר הכניסה את ידיה תחת חולצתו. דניאל התעשת לרגע והבין שמאיה מנצלת את היצר החזק שלו. "היי. תעצרי הכל. מה נראה לך שאת עושה? אני דתי. אני יוצא  עם מישהי". "מה אתה אומר?" אמרה מאיה תוך שהיא מעבירה את ידה הימנית על איברו של דניאל וממשיכה בידה השנייה לצבוט אותו בפטמה השמאלית. דניאל איבד נשימה. "יופי. ועכשיו אתה תבוא לחדר ותעמוד בדיוק איפה שאגיד לך". דניאל נקרע בתוכו. הפנטזיה הכי גדולה שלו מתממשת לנגד עיניו. הוא לא האמין שהוא לא חולם. דניאל התלווה למאיה לתוך החדר שמעולם לא נכנס אליו. החדר היה חשוך, מלבד קיר אחד שהואר בגווני אדום וסגול. על הקיר נתלו משני הצדדים טבעות עבות בגובה ראשו של דניאל, וכן בקרסוליו. אליהן הטבעות היו מחוברים זוג אזיקים שחורים. "אתה יודע בדיוק איפה לעמוד" סיננה מאיה. דניאל עוד נראה מהוסס. "עכשיו דניאל!" צעקה עליו "עכשיו או שאני בועטת אותך מפה ולעולם לא תזכה לממש את הפנטזיות שלך".

הוא נעמד בדיוק איפה שהיה עליו לעמוד. מאיה הסירה ממנו את החולצה והמכנסיים, תוך שהיא מקפידה לשלוח נגיעות לפטמות ולזין, ולבסוף הידקה את האזיקים על ידיו ורגליו. היא הוסיפה כיסוי לעיניים בצבע שחור, והמתינה. דניאל היה סחרחר. הקור שתפס אותו וחוסר האינטראקציה עם מאיה גרמו לו להבין שפעל בניגוד לרצונו. "תקשיבי, את סוטה לגמרי. מה את עושה לי? זה ממש לא בסדר, בבקשה תשחררי אותי!" מאיה חייכה. כמה שהיא נהנתה מהרגע הזה. "הזין שלך מלמד אחרת ממה שאתה אומר" היא ניגשה אליו באיטיות ומרחה עלו חומר סיכה. תחילה על החזה, תוך ליטוף עדין וסיבוב האצבע סביב הפטמות. דניאל נאנח. מאיה המשיכה לבטן ומשם עברה לזין של דניאל, שעמד בגאווה, בעוד היא מתחילה לעבור עליו בתנועות עגולות ומהירות. דניאל התנשף בעצמה. הוא הבין שהוא עומד לגמור.. הוא נכנע. "אתה בטוח שאתה רוצה שאשחרר אותך? כי אני מוכנה. מבחינתי עשיתי את שלי" אמרה מאיה כשחיוך גדול על פניה, והחלה להאט את הקצב. "לא, לא בבקשה!" מאיה עצרה. דניאל לא גמר. דניאל שכח לגמרי מאיילה באותם רגעים. הוא שמע מגירה נפתחת, והרגיש שמאיה מתקרבת אליו. בבת אחת חטף שוק כששני מצבטים חברו לפטמות שלו. הוא פלט צווחה קטנה, ומאיה הייתה בהתרגשות שיא.

בחלומות הכי פרועים שלו דניאל לא דמיין שימצא את עצמו קשור באזיקים, ערום כביום היוולדו, כשאיבר מינו זקוף, כיסוי שחור על העיניים, ומצבטים על הפטמות. מאיה לעומת זאת דווקא בהחלט דמיינה