לא חשבתי שיהיה לי כזה קשה
אמרו לי פעם שמה שלא הורג אותך, מחשל
אז למה בתחום הזה אני ממשיך רק לפשל?
זוגיות
אני לא מצליח גם לשמור עליה וגם לשמור על השפיות, זה מעמת אותי עם כל מה שאני (לא)
מכיר על גבריות, אני הבן זוג הכי טוב בעולם רק כשזה עולה לי בבריאות, שמישהי תלמד אותי על הדדיות, איך מפסיקים לברוח למיניות?
למה תמיד כשהחלום הכי גדול שלי פוגש את המציאות, הוא הופך להיות סיוט?
כל מה שאני רוצה זה שהיא תדע לשים את המוח שלי על מיוט.
זה תמיד מרגיש כמו איום, על החופש, על הקיום, אולי זה בגלל שבבית אף פעם לא ראיתי איך נראה קו הסיום,
הסוף.
אני אתן את כל מה שיש לי רק כדי ללמוד איך להפסיק לרדוף, אני תמיד מסתכל רק על הרכב לפני וחושב איך לעקוף.
והדרך הזו כלכך יפה, למה אני לא מצליח להינות מזה שהיא שונה בנוף?
אולי אפילו לעצור שניה, לרדת לחוף, כאילו אני פוחד שהשמש הנעימה הזו שכולם מדברים עליה דווקא אותי, תשרוף.
לשאוף
לנשוף
לשאוף
להחזיק.
למישהו יש כדור שעושה ריסטארט לכל מה שבחרת להדחיק?

