לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

משחק עם בובות

לפני שנה. 13 בינואר 2023 בשעה 20:38

אז כמו שאמרתי...וחזרתי ואמרתי בבדסמ יש ניצול.

ויש טורפים וטורפות שיודעת לזהות חולשה עם פסיכולוגיה בשני גרוש ..וקיבלתם ניצול כספי מיני ופיזי של כל המשתתפים. העיקר לחוש חלק ..חום ואהבה ..שייכות. בעבור היחס החם מוותרים על צלם אנוש...אנושיות...טוהר המידות והגינות בסיסית.

 

בכל פעם שכתבתי שבדסמ זה תבלין...שאיתו מתבלים את היחסים קבלתי הסברים מעמיקים של אנשים שהסבירו איך זה אצלם דרך חיים.

אז תרשו לי לומר-מכות בטוסיק או סטירות..או הצלפות במסגרת משחק מיני מוסכם זה מעורר ומגרה .מי שמקבל על בסיס יומיומי קבוע ...זאת אלימות.

מי שמשחקת עם בן זוגה צירופים אנונימיים עם עיניים קשורות...ומגיע גבר שהיא מכירה...אבל בן זוגה דואג לסביבה בטוחה ומוגנת על החוויה ..זה אחלה משחק והגשמת פנטזיות... מי שמוצאת את עצמה בסטוץ קשורה וגברים עומדים בתור לחדור אליה-זה אונס אלים .

 

מי שעוזר לבחורה כלכלית ב 2000 שח לשלם שכר דירה או לקנות בסופר מתוך תחושת אכפתיות על בסיס חד פעמי ...הלוואה או מתנה...זה סביר במסגרת חברות. מי שלוקח הלוואות ומעביר אותם לצד השני ומסבך לעצמו את החיים והצד השני ממשיך לסחוט זאת אלימות ופשע חמור של סחיטה.

 

 

ומילה לנשים-תפסיקו להיות מופתעות כל פעם מחדש ..במיוחד שיש כל-כך הרבה סימני האזהרה. .. 

ומילה לגברים-חווית אונס... זה דבר ראשון חוויה(לא האונס עצמו). לא תמיד התאור בפנטזיה תואם את החוויה המתבקשת במציאות... תמיד תזכרו שקיים סיכוי שגם כאשר אתה בטוח שהכל בהסכמה..מחר בבוקר הבחורה תתלונן.-לכן פעל תמיד במשנה שכל ומשנה זהירות...להסביר את הסיטואציה מול שוטר...זה מאוד מורכב חשוף ומסובך...גם שאתה בטוח הזכאות שלך.

 

 

ומילה על עולמי - לצערי לא הופתעתי ..וגם לא מעט נשים וגברים כאן לא הופתעו ...כל מה שקרה לא היה מצליח ללא אותם נשים שעודדו ויצרו אווירה עוטפת את כל המעשים באווירה מאפשרת ... אותם גברים שנטלו חלק...יש לפחות 3 אנשים שאני מקווה מאוד שיסיימו מאחורי סורג ובריח לשנים ארוכות מאוד.

mellory - וואו מה קרה?
כמו הכל בחיים- הפקר זילות וניצול הם מנת חלקם של אנשים ולא רק בתחום הבדסמ.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י