לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

משחק עם בובות

לפני שנה. 15 בינואר 2023 בשעה 23:32

לפני המלחמה הייתי מסתובב בקייב...

סופי שבוע ארוכים.

מבקר בלוורה רואה את הנזירים החנוטים.

מדליק נרות ומרגיש מקומי.

מתיישב במסעדה הגרוזינית הידועה. 

מתענג על מגוון המנות הצמחוניות שיש למקום להציע ...שותה יין וקונייאק מקומי ומרגיש על גג העולם.

בחוץ היה קר. מינוס 34 מעלות...שיצאנו היה סביר רק מינוס 15...אבל לפתע הקור התגבר.

היא לבשה מעיל פרווה ארוך איכותי..שהגענו למסעדה היא הורידה ואז קלטתי את הגרביון השחור והגזרה החטובה..

בזמן האוכל היא סיפרה על המשכנתא ...7 שנים היא תשלם על המעיל...זה מחיר החורף...בשילוב צו האופנה...(היא עבדה בתור פסיכולוגית ארגונית שהרוויחה 150 דולר לחודש).

היא היתה נעימה כל-כך...צחקה בכל המקומות הנכונים...הביעה הקשבה וזכרון לכל סיפור שלי...המבט שלה היה כמו כלב עזוב עם עיניים כחולות טובות שאומרות...לטפו אותי. 

המשכנו שלובי זרוע למונית שהזמנו והמתינה בחוץ..נסענו לבית קפה חדש ..רק לראות... מפה לשם התיישבנו אכלנו קינוח מקומי עתיר קלוריות...עם קפה חזק בשילוב רום...בשלב הזה כבר החזקנו ידיים והבטנו בעיניים עם שתיקות מופלאות.

נכנסו למונית והתנשקנו בלהט בדרך למלון.

נכנסנו לחדר שלי...הבגדים נזרקו לצד...היה לה גוף עגול ונשי. חזה גדול מידי לטעמי ..פטמות ורודות בולטות עם הילה ממש קטנה . כוס מגולח עם מעט שערות פוני למעלה. טוסיק עגול עסיסי לבן לבן ..עם חור תחת ורוד כמו של תינוק .

היא התנשקה בלהט ובטירוף נשיקות עמוקות מלאות רוק לשון ורטיבות....הפה שלה והרוק היו טעימים לי-טעימים מאוד ..השיער הבלונדיני היה חודר אלינו מידי פעם לפה ומפריע את מחול הלשונות.

נשכבתי מעליה וחדרתי לתוכה ... לאט לאט עד שהרגשתי את הרחם . אלוהים איזה צרה ונעימה....התחלתי להגביר קצב ...והיא-היא גומרת סידרתית תוך שניות ..הפנים שלה תפסו עיווט פרצוף מעט מצחיק האצבעות שלה חפרו לי בגב ובראש...הוא פירקסה מעט...אחרי פעמים של גמירות שלה החלטתי שאני אדיש וממשיך בשלי...מה שרק הגביר את עוצמת הגמירות שלה שהמשיכו להגיע .

באיזה שלב היא דחקה אותי מעליה ..היתה חייבת לנשום...קיפצה מהמיטה לשולחן לקחת מים לשתות..בעודה שותה נצמדתי מאחוריה ..נעמדנו מול החלון בקומה 8 שכל העיר מושלגת מתחתינו ..בניין האופרה מולינו והכל באור כתום חיוור עם פתיתי שלג .  החלון הכפול איפשר לנו להנות מהמראה בעודי חודר אליה ..ואז..בטעות כדי לנסות לשפר אחיזה נגעתי ברדיאטור החימום...קבלתי כוויה ביד ...המשחק נעצר.. מים נשיקות ועוד מים קרים ..והמון קללות על הטיפשות שלי ...היא בתור ניחום התחילה למצוץ ..עם מלא רוק עמוק עד שהזין נעמד בתפארתו ...משכתי אותה בשיער שתשכב על הבטן...נשכבתי מעליה שאני אוחז את ידיה לצדדים ..הזין שלי מפלח את הישבנים....מוצא את עצמו על החור הורוד שהיה רטוב ממיצים של קודם ואני מתחיל להשתפשף על החור הורוד תוך כדי שאני נושך נשיכות קטנות את העורף שלה.  ...לאט לאט אני מרגיש איך החור הקטן שלה נכנע לחדירה ...הזין חודר לתוכה עמוק -נדחק פנימה ...העדינות נעלמה והחיה שבי התעוררה...אני אוחז אותה חזק שהיא מתחילה לפרקס מתחתי ולהניע את ישבנה מולי ...החדירה רק מעמיקה ..הקולות והגניחות שלנו יצרו הרמוניה של חיות יער מגרגרות...אני עומד לגמור אני לוחש באוזניה לפני כשאני נושך אותה בעורף.....ונושם לתוכה את הגמירה שלי עמוק בישבנה....

נפלתי מישבניה לצידה מניח עליה יד שהיא ממשיכה להתנשם ..היא מילמלה לא מעט מילים בזמן שנרדמתי לאיטי...

לפנות בוקר זקפת הבוקר העירה אותי ישנו בתנוחות כפיות ..הזין מצא את דרכו עמוק לתוכה....נכנסתי לתוכה עמוק ופשוט נשארנו מחוברים.   בלי לזוז עד הבוקר .

הבוקר הגיע ושנינו באיחור ליום של משימות ..נפרדנו בנשיקה קלילה על יד המלון. שאני נכנס לרכב עם הנהג ..והיא רצה לרכבת התחתית.

התענוג המושלם המשיך 5 ימים מופלאים (אולי אכתוב על שאר הימים בהזדמנות)עד שנאלצתי לחזור...זה היה ברור לי שלא יהיה לזה המשכיות.

הקור המקפיא של אוקראינה מביא איתו רגעים מופלאים של חום אנושי ...

למה נזכרתי?...ההתקפה האחרונה הרסה לי את המלון😤.ככה זה שיש מלחמה מתוקשרת...

 

 

חתלתולה לבנה​(נשלטת) - תמיד כיף לקרוא את המילים שלך.
אפילו שהסוף עצוב..
הזיכרון מחמם ומעורר רצון להיות שם איתך
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י