לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

השובב

שובב שמחפש הנאה.
לפני 4 שנים. 21 בפברואר 2020 בשעה 19:16

הם הגיעו אלינו כמו כל זוג נחמד שמגיע, הוא עם חליפה יפה שמראה שיש גוף שרירי מתחת, היא כמו שאני אוהב, מלאה וטעימה, ראש סוטה ורצון לנסות ולהתנסות. 

 

ישבנו בסלון וצחקנו, שלי הייתה לבושה בדיוק כמו שהוא אוהב, היא התלבשה ככה לאחר שהסברתי לה בדיוק מה הוא אוהב תחתון תחרה, גרביוני רשת שחורות, עקב 13 ס"מ ושמלה שחורה קצרה, ממש קצרה מהסוג שחייב למשוך למטה תמיד כי היא יותר מדיי קצרה ושמשוכים למטה כל החזה הגדול 42FF שלה כמעט מתפרץ החוצה. 

אחרי מלא צחוקים ומלא כוסיות של אלכוהול ביקשתי מהקטנטונת לבוא איתי למטבח, השובבה שלי והוא נשארו בסלון, שחזרנו עם קרח ואלכוהול נוסף השובבה שלי הייתה על 4, הרוכסן שלו פתוח וחתיכת זין גדול ועבה יוצא מהרוכסן, חצי ממנו בחוץ וחצי עמוק עמוק בפה של השובבה שלי, היא הייתה כל כך יפה ככה. 

הקטנטונת הכינה אותי שהוא ממש יהנה ממציצה כי היא לא מוצצת לו, בכלל, הזין שלו עבה וארוך מדיי לפה הקטן שלה, הסברתי לה שהשובבה שלי תמצוץ, כי היא אוהבת אתגרים ואני אוהב לראות אותה נחנקת.

הקטנטונת לחשה לי "אני לא מאמינה שהיא מכניסה חצי מהזין שלו, אני בהלם"לחשתי לה "היא אוהבת מאוד למצוץ, השיא שלה זה 3 גמירות בפה בלילה אחד מ 3 גברים שונים"

 

היא התפשטה והפשיטה אותי, הלכה לחדר שינה וחיכה לי בצורת ר ,"אני לא מוצצת היא אמרה, אבל הוא לא יודע שאני מאוד מאוד אוהבת אנאלי ואיתו אני לא יכולה", התכופפתי וליקקתי הכל, כל הישבנים והחור היו רטובים מאוד, הרגשתי איך היא מטפטפת, החלקתי את העבה שלי לחור הצר שלה, לחשתי לה באוזן "את ממש קטנטונת, את תדהרי לי על הזין עכשיו" היא לחשה לי "לא חשבתי שהזין שלך יהיה יותר עבה משלו"......


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י