שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

השובב

שובב שמחפש הנאה.
לפני 4 שנים. 28 בפברואר 2020 בשעה 19:47

אז החלטנו לראות כמה סקסי זה יכול להיות. 

 

נפגשנו במסעדה איטלקית ליד הבית, היא שמלה אדומה, קצרה, מאוד. 

נעלי עקב 13 ס"מ שהחמיאו מאוד לרגליים המהממות ולתחת העסיסי, הולכת לאט כי לא רגילה לעקבים ובעיניי זה סקסי בטירוף.

אני עם חליפה, חולצה לבנה מכנס וג'קט שחור, מגולח ומבושם.

 

הארוחה הייתה נעימה אבל אני רק רוצה לחקור ולדעת מה יש מתחת לשמלה, שמלה צמודה מאוד מהסוג שנמתח על הגוף, כל מבט שלה לעבר המלצרית גרמה לי להביט על הדאבל D המפואר, הישבנים והרגליים שעושים חשק רק לדבר אחד. 

 

הגענו לבית, והיא כבר הבינה שזה יהיה שונה, התיישבה על השפה , פתחה את הרוכסן וצללה עמוק עמוק בין הרגליים, היא לא אוהבת שנוגעים לה בשיער אבל היא מוצצת כמו כלבה מיומנת, מסוג הכלבות שבחרו כל ערב למצוץ ל 3 גברים אחרים ואחת לכמה חודשים להגיע למסיבת חילופי זוגות רק בשביל לנסות לשבור שיא של כמות זיינים בתוך הפה וכמות זרע בגרון. 

 

היא מצצה ומצצה, בלי הפסקה, חונקת את הגרון עם העבה שלי, נחנקת ולא משחררת, אני עוצר אותה, מושך לאחור, מכניס 4 אצבעות לפה ומוציא משם את כל הרוק, 

מורח לה על הפנים, שם אותה על 4 על הספה ומסובב אותה, תחת לכיווני, פנים לכיוון הקיר, עכשיו מולי העקב 13 ס"מ השחורות, הרגליים הלבנות והתחת שכבר מציץ ומכסה אותו שמלה אדומה צמודה, אני מרים את השמלה ורואה תחת לבן נעים וקרמי, ישבנים מהממים מלאים וגדולים ותחתון חוטיני תחרה.... כמו שאני אוהב !

 

אני דוחף את הראש שלי בין הישבנים ומלקק ומלקק, לא לצאת ידי חובה אלא ממש ממש להרטיב, אחרי כמה שניות אני מרגיש כמו טובע בבריכה, כולי מלא מלא בעסיס המתוק שלה....

Lulish lola love - מ-ה-מ-ם
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י