בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

אגם הברבורים

לפני 5 שנים. יום חמישי, 28 באוקטובר 2021 בשעה 15:57

מה יעשה לי טוב עכשיו-

פרוסה עם אבוקדו והמון לימון, גשם, מישהו שאוהב אותי להתכתב איתו, מישהו שדואג לי, מישהו שאני משנה עבורו, לצאת לתל אביב להסתובב, לצאת לדייט, לשבת על אלכוהול, לרדת על חפיסת שוקולד, לקרוא קומיקסים, להתכתב עם אנשים, לנגן, לעשות שופינג, מילואים.

 

מה באמת יעשה לי טוב:

להתאמן למרות שלא בא לי 

להיות עם עצמי.

 

הלכתי לסבול, ביי


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י