צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Banes​(שולט)חשבון מאומת

לפני 6 שנים. יום שלישי, 9 ביוני 2020 בשעה 2:12

"אתה מאמין במילות ביטחון?"


טוב, זו השיחה הראשונה שלנו, אסלח לה


"אין שאלה של אמונה, כמובן שיש גבולות לכל אדם"


"יופי", היא עונה לי, "הדומים האחרונים שלי לא האמינו בזה"


אני מחשיב זאת ככישלון שלי, כשולט, אם נאלץ להשתמש בסימן ביטחון
הסימן שם, כמובן. הוא קיים לשימושך, ותיהי רגועה, אכבד אותו.
אבל ככל שאכיר אותך יותר, אקרא אותך טוב יותר, אשתמש בך בצורה נכונה והדינמיקה כולה תיהייה בריאה יותר
אביא אותך לשם, עד הגבול, אבל לעולם לא אתן לך יותר משאת מסוגלת לשאת


עכשיו עצמי עניים
שכחי הכל, רק תיהיי קיימת
תני לי להרוס אותך


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י