לא הייתי פה כמה שנים ובכללי אני לא טיפוס של פלטפורמות חברתיות
אני מעדיף אינטראקציה אישית, פיזית
אני מציץ בפרופילים כאן מידי פעם, ואני חייב לומר, שאני קצת מופתע
"
אל תשלח הודעה אם אין לך תמונה
או יש תמונה אבל היא ללא חולצה
או סלפי בשירותים
או הפרופיל שלך ריק
אם אתה נגד חיסונים, תחסוך
אם בחרת ביבי, תתקדם
ואל תפנה בכלל אם אתה מעשן, לא משנה מה
או ללא ניסיון, אני לא שפן ניסיונות
לא צעיר ממני אבל גם לא מבוגר ממני יותר מידי
רק 1.80 פלוס ורק עצמאי (לא שכיר ואל תשאל למה)
ואם כבר שלחת, לא "היי", תשקיע
ואל תזרז אותי, אני סאפיסקסואלית, תרשים אותי ותקפיד לאיית נכון
רק במרכז ונייד, אין לי רישיון
ואם אתה מבקש טלגרם ביום הראשון לשיחה, אפילו שזה אנונימי לחלוטין, אל תטרח
אם אתה דביל, לא מנומס, או לא מתאמן כל יום כי אני עושה פילאטיס קבוע וחשוב לי שיהייה לנו את המעבר - אז אני לא הנשלטת בשבילך
"
אני לא אומר לא לסנן,
ולתאם ציפיות זה חשוב
גם העדפות זה בסדר גמור
אבל מריח לי שקצת ברחו הפרופורציות, והסטטיסטיקה לא מיטיבה עם כל הדרישות שאני נתקל בהן
קראו לי אולד פאשן, אבל גבר באמת צריך להיות זה שניגש ראשון, ויוזם
אבל כשיש לך יותר מה להגיד על מה שאת לא רוצה, מאשר על מה שאת כן, אישית יורד לי החשק
גם אם התמזל מזלי ואני כן עומד בסלקציה
רק נקודה למחשבה

