אם נסכום את המאסה של כל הכוכבים, חורים שחורים, כל מה שניתן לראות בחלל שלנו -
נגלה שמשהו חסר
אין מספיק חומר נראה, כדי להסביר את התנועה ואת המבנה של המציאות שלנו כפי שהיא
צריך פי 20 יותר מאסה כדי שהמשוואות יסתדרו ויסבירו את התנהגות היקום
לכן נולדו המושגים "חומר אפל" ו"אנרגיה אפלה"
בלתי נראים, כמעט בלתי מדידים
אנו עדים להם רק דרך ההשפעה שלהם על התנועה של כל מה שמסביבנו
ולכן מניחים שהם קיימים
רב הנסתר על הגלוי, כמו גם באופי האדם
מה מניע נשלטת?
מה גורם לה להתמסר?
לפעמים היא עצמה לא יודעת בדיוק
גאווה , הרצון להיות הטובה ביותר?
פחד, מהשלכות הסירוב?
ניתוק וכיבוי, כמעין אסקפיזם, תחושה של סדר?
סקרנות, הרצון להתנסות?
אהבה?
מניסיוני לפחות, זה שילוב של רוב אם לא כל הדברים - עם מרכיב דומיננטי אחד
עבור השולט, האתגר הוא להבין את היחס ואת אותו מרכיב עיקרי
לנגן על כל הצרכים האלו, זו אומנות
מה גורם לה להאיץ, מה גורם לה להתייצב, מה עלול לגרום לה להתפרק
וכמו בחלל, זה בלתי מדיד ישירות, בוחנים את הרמזים הקטנים, תגובות עדינות, סימנים לא מודעים
לזרוע קצת פחד וסקרנות, באמצעות כאב וחוסר וודאות
לגרות את תחושת הסיפוק במידה הנכונה, עם נשיקה, ליטוף, חיוך או מילה טובה ברגע הנכון
יצירת מרחב, בו הנשלטת יכולה להתנתק, ולהתמסר לחלוטין
זה לא תמיד ברור
אבל כשמזהים נכון את הכוח האפל והבלתי נראה הזה - האינטרקציה מקבלת עומק אינטימי אדיר
ועם הפרטנרית הנכונה, מסע הגילוי הזה ממכר

