כל יום שישי יש בSPOTIFY - את ה RELEASE RADAR של השבוע האחרון
אני משתדל להקדיש לזה שעה , ואז גולש חזרה לפייליסט שלי
פשוט שם אוזניות ונכנס פנימה
אני לא כותב מתוך שיעמום
אני לא חזק בזה ולצערי גם לקרוא אין לי מספיק זמן
אני כותב בשביל שהפרטנרית שלי לעתיד תכיר אותי
את ההשקפות שלי על עולם השליטה, מה מעניין אותי, ומה חשוב לי
היום הקשבתי ל – UNFORGIVEN של מטאליקה , וחשבתי בדיוק על זה
What I've felt, what I've known, never shined through in what I've shown
Never free, never me
עבורי, מדובר כאן על חטא חוסר מיצוי הפוטנציאל האנושי
על הפער בין מה שבפנים, לבין מה שבאמת יוצא אל העולם
"מה שהרגשתי, מה שידעתי, מעולם לא השתקף בדברים שעשיתי
מעולם לא הייתי חופשי, להיות אני"
בתרגום חופשי
וזה באמת מורכב, להקפיד להביא את האני האמיתי שלך החוצה
בעולם שבנוי כולו על מוסכמות חברתיות, בושה, דעות קדומות
וכולנו חוטאים בזה
אבל לחיות חיים שלמים כאלו, ולמנוע מהעולם את הייחודיות שלנו, זה בלתי נסלח
אין על מטאליקה

