לפני חודש. יום שבת, 2 במאי 2026 בשעה 10:02
"אז את מבינה, התשואה שלך על נכס בארץ היא בעיקר מההשבחה שלו, לא מהשכירות. אני עושה בערך 2.5% מהשוכר, אבל ערך הנכס עלה בזכות ההשבחה העירונית באזור"
"אז לא לקנות דירה?"
"זה תלוי עסקה, אבל באופן כללי - את בת 24 ונראה לי שזה מוקדם לך
הייתי שם במסלול מנייתי או אפילו נכנס קצת לביטקוין, המחיר טוב עכשיו ואת לא בשלב בחיים לתעדף סולידיות
וגם אז, הייתי הולך על אג"ח, רומניה מציעה 8% לדוגמא"
"אוף אני לא מבינה בזה"
"מה זה אג"ח?"
"אני רוצה הכנסה פסיבית, משהו שיכנס לי כל חודש בראש שקט"
"על הברכיים, פה גדול
אסביר לך מה זה אג"ח תוך כדי
אבל תקשיבי טוב
אבחן אותך כשאסיים"

