לפני חודש. יום שלישי, 26 במאי 2026 בשעה 8:11
כשהייתי צעיר, שיחקתי מייפל סטורי
למען האמת עד היום
(מי שמכיר, ושיחק, Windia - Xpose , ב - GMS)
במייפל, כמו בהרבה משחקים אחרים
אחרי שממקסמים את הסטאטים, מנצחים את הבוס האחרון, מסיימים את המשימות העיקריות ומשיגים את החפצים היקרים
אז, מתפנים לחקור את המפה
לעשות קצת Side quests
לדבר עם NPC רנדומלי במפה שכוחת אל
כי אז אין מפות מעבר לרמה, או מפלצות שחזקות מידי להתמודד איתן
אני מרגיש שהחיים האמיתיים דומים מאוד , בהקשר הזה
משקיעים זמן,
אנרגיה,
משאבים,
במטרה להגיע לשלב בו יש מספיק חופשיות לעשות מה שרוצים , ללא מגבלות
אני עובד 25 שעות ביממה, ואני מקדיש את עצמי למטרות שלי
אני יודע בדיוק מה אני רוצה
אנשים תמיד יקנאו במה שהשגת
אבל הם לא יקנאו במחיר ההשקעה שנדרשה כדי להשיג את זה

