סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Night in Darkness

אותיות... מילים... סימנים..

יקום מקביל..



*אל תנסו להבין אותי... מיותר*


נכתב ונמחק
לפני 6 שנים. יום ראשון, 31 במאי 2020 בשעה 22:28

למה נעלמת?

למה אני לא כותבת?

אני כן כותבת.. לעצמי.. בתוך הראש.

מילים.. משפטים..

שאסור להעלות אותם על הכתב.

מילים שעדיף שייקברו במעמקי מוחי

מילים שעדיף שלא יראו אור

כותבת בכל שניה ודקה

כותבת בכאב ובדמעות

כותבת משאלות של סוף

 

בדידות

וכן.. הבלוג נמחק! 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י