אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Night in Darkness

אותיות... מילים... סימנים..

יקום מקביל..



*אל תנסו להבין אותי... מיותר*


נכתב ונמחק
לפני 6 שנים. יום שבת, 20 ביוני 2020 בשעה 23:49

תולה ציפיות בעוד שבוע שהתחיל.. 😕

 

האולי תמיד מרחף..

 

אולי ו.. הלב יתמלא ויפסיק לכאוב

או ש.. נועדתי לכאוב.. פיזית ונפשית.

 

פאקינג גלגל שלא עוצר. 

 

אני לא אני

מכורבלת בעצמי

והכרית סופגת את הדמעות.. בשקט..

🍥 רוצה להיות מאושרת... 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י