סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Night in Darkness

אותיות... מילים... סימנים..

יקום מקביל..



*אל תנסו להבין אותי... מיותר*


נכתב ונמחק
לפני 6 שנים. יום שישי, 10 ביולי 2020 בשעה 23:24

החשכה שעוטפת בשקט

צלילי הגלים שמתנפצים על הסלעים כמו מנגינה מרגיעה

שוקעת במחשבות

מנסה לשרוד כל יום ביומו

מנסה להיזכר בלילה שהפנים שלי לא היו רטובות

 

מתגעגעת לימים אחרים

לילות בצבעים אחרים

ימים עם אור

 

מגלגלת במחשבותיי 

מה אם והייתי טיפה יותר חזקה

מה אם והייתי קצת יותר אמיצה 

 

הזדמנויות שלעולם כבר לא יחזרו

נשארתי עם עצמי

בודדה בתוך הבדידות... 

 

 

🖤

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י