סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Night in Darkness

אותיות... מילים... סימנים..

יקום מקביל..



*אל תנסו להבין אותי... מיותר*


נכתב ונמחק
לפני 6 שנים. יום ראשון, 9 באוגוסט 2020 בשעה 23:15

הייתי רוצה ללמוד להרפות 

להפסיק לקוות, לצפות, להאמין.. 

להפסיק לקחת ללב ולנשמה

לא להיפגע. 

 

כשאין ציפיות - אין אכזבות! 

לילה טוב🖤

 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י