לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Night in Darkness

אותיות... מילים... סימנים..

יקום מקביל..



*אל תנסו להבין אותי... מיותר*


נכתב ונמחק
לפני 5 שנים. יום שבת, 20 במרץ 2021 בשעה 22:52

וכרגיל.. כמעט כמו בכל פעם שאני נכנסת לכאן..

קצת קוראת, קצת בודקת. 

קצת מתגעגעת.. 

כותבת וכותבת ובסוף מוחקת הכל..

 

הבדידות הפכה להיות החברה הכי טובה. ממש תאומת נפש. 

 

ואולי פעם.. יהיה לי שוב.. את הקליק הנדיר הזה. שמחבר..

את האחד שיילמד אותי מחדש לראות צבעים מלבד השחור.

 

אולי.. פעם.. ואולי לעולם לא.. 

 

וכרגיל.. עם עצמי בתוך עצמי 🖤

 

 

 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י