לפני ארבעה חודשים. יום שלישי, 24 בפברואר 2026 בשעה 14:27
וכמה טוב ללבוש מדים!
וכמה טוב ללבוש מדים!
נשק קל וגריל על פחמים
"נסענו הכי מהר בלי לדעת לאן,ניידות משטרה בלי סוף עמדו בצד וצבא שהגיע כמו הקיץ של אביה"
אני חושב ששמעתי את השיר הזה כבר איזה 100 פעמים מאז שהוא יצא,הוא נוגע בי אישית כי אני בדיוק הייתי חלק מתוך אותן ניידות משטרה והצבא שהגיע,אחד הזכרונות הבודדים שלי מאותו יום הוא משעות הבוקר כאשר נסעתי לדרום במהירות בתוך תור של רכבי ביטחון שהיה נדמה שבאמת אין לו סוף
נלחם על התקווה שיום אחד לא נצטרך פה גיבורים
המילים של השיר הזה...וואו
למי שלא שמע את האלבום החדש יחסית של ג'ימבו ג'יי,תעשו את זה עכשיו
מצד אחד המילים דוקרות כמו סכין,מצד שני הקצב השמח של השירים מייצר...עזבו,פשוט תקשיבו
בייסקלי אני כרגע
אני מת על 50 גוונים
ואני מת על המוזיקה בסרט
תתעצבנו