לפני כחצי שנה. יום שישי, 5 בדצמבר 2025 בשעה 9:47
אחד הדברים שהכי בא לי ואני מאוד נהנה מהם במילואים זה ארוחות שישי גדולות וקבוצתיות
לצערי כרגע לא מצליח לי לקיים כאלה מחוץ למסגרת הצבאית אבל
אחד הדברים שהכי בא לי ואני מאוד נהנה מהם במילואים זה ארוחות שישי גדולות וקבוצתיות
לצערי כרגע לא מצליח לי לקיים כאלה מחוץ למסגרת הצבאית אבל
למרות המסר בשיר
אני דווקא רוצה צעצוע
בלי קשר לזה שאני מת על קיס ועל השיר הזה
איזה ביצוע מדהים עם רעיון משגע וגם בואו נודה בזה,סקסי רצח
כמה יפה דבר כל כך פשוט כמו חנות פסנתרים בערב ברלינאי קריר
והנה שיר שמנוגן על פסנתר סטינווי
שנהנה ממוסיקה קלאסית