מחר אני מתחיל קורס חדש במסגרת ההכשרת החובש,קצת עולים ברמה,לומדים תחומים חדשים ובעיקר הנקודה הקריטית היא שעוד רגע אני ראש צוות וזה דבר קריטי
אני לא הכי מנוסה שיש בתחום הזה,רחוק מזה,אני בקושי 3 חודשים בתוך המערכת הזאת אבל כבר יצא לי להיתקל במגוון של מקרים ובעיקר ללמוד מה זה אומר ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים" זה מעניין איך משפט שגדלתי עליו בצבא מקבל ביטוי הרבה יותר משמעותי דווקא באזרחות...יצא לי גם לשמוע ביקורת שלילית אבל גם לקבל פידבקים מעולים והרבה מאוד תפיחות על השכם בזכות התמודדות עם מצבים חריגים. תכל'ס? חשבתי שעם מה שלמדתי בצבא יהיה לי יותר קל,אולי במידה מסוימת זה כן מקל אבל הטירוף שהולך בעולם הזה? זה משהו אחר לגמרי
עדיין יש לי חששות,והרבה מאוד כאלה,המון המון כאלה אם להיות כנים וזה טבעי אבל אני בטוח לגמרי שאני אצליח ואצליח לא רע ואם להקשיב לכמה אנשים אז אולי אפילו להגיע לגדולות

