אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

TasteOfTrouble​(שולט)חשבון מאומת

צרות זה טעים

לפני כחצי שנה. יום שבת, 8 בנובמבר 2025 בשעה 15:52

אני דיי גיק,נראה לי שזה כבר מובן 

אני חובב קומיקסים וstar wars ומדב בכלליות אבל ללא ספק הגיבור על האהוב עליי הוא באטמן

 

באטמן הוא לא גיבור על קלאסי,הוא אפל יותר,רע יותר,מעניין יותר 

באטמן הוא קצת כמוני,הוא מורכב,משוגע,שונה