לפני חודש. יום שבת, 2 במאי 2026 בשעה 18:21
פעם ראשונה שאני מעלה תמונה כזאת😏 רק למי שבקטע של כרס
הושמד
פעם ראשונה שאני מעלה תמונה כזאת😏 רק למי שבקטע של כרס
הושמד
הושמד
לרגל (כמעט) סוף המילואים😉
הושמד
מה אומרים? יפה לי צהוב?
הושמד
תרגישו בטוחים 😉
לשבת מאחורה בהאמר,לרוב אני נוהג
אני מוכן לשנת החורף שלי! מתי זה מתחיל?
קודם כל כי אני שמן,אובייסלי
אין לי בעיות של דימוי גוף וכו',זה הגוף שלי,ככה אני,
like it, don't like it, i don't fucking care
(ואגב אני בן אדם מאוד בריא,חזק ומתאמן כמעט כל יום)
שנית,דוב הוא שולט מטבעו,הוא המלך של היער
הדוב הוא הבוס
שלישית,דוב הוא טורף מפחיד,בדיוק כמוני 😉 אם דוב רוצה לאכול משהו,הדוב יאכל את המשהו
וזאת חברים התשובה של למה דוב