לבנות לוחמניות
השילוב של קשיחות הכרחית עם רכות ועדינות נשית זה פשוט אוחחחח
הושמד
לרגל (כמעט) סוף המילואים😉
שבוע אחרון למילואים! אלא אם...
הושמד
פוף
נו צדקו?
היה שבוע קשוח ממש,החזקתי הכל עליי ולפעמים אני מרגיש שאם אני לא אעשה כלום לא יתפקד (וזה דיי נכון ת'אמת), מקווה שלמעלה שמים לב לזה ויעריכו קצת כי בנתיים אני מרגיש בעיקר זלזול לצערי,אבל בתחילת השבוע כתבתי פוסט על זה שהקו מבאס כי מרגיש בודד וכנראה שלא רק אני הרגשתי ככה והחבר'ה במפל''ג הרימו פינת ישיבה עם קירוי וחימום לפנתיאון וזה ממש ממש משמח אותי
אתמול ישבנו שם אחרי הארוחת שישי עם חטיפים ופיצוחים ושיחקנו כל מיני משחקים והיה ליגה ונהנתי בטירוף,נזכרתי למה אני בא בכלל אחרי כל כך הרבה זמן🙂
מקווה שהשבוע החדש ופינת הישיבה החדשה יביאו יחד איתם מצב רוח טוב יותר
קר פה בהגזמה שתדעו
אחרי נסיעה דיי קשוחה,קפואה וארוכה על האמר פתוח הגענו בשעות ערב לבסיס זמני להתמקם בו
הבעיה היא שהבסיס לא מספיק גדול לקליטת הכוח אז יש צפיפות לא קטנה וגם אין מים כל כך אז רק 2 תאי שירותים פעילים, על מקלחות כמובן אין מה לדבר,בנוהל הרגיל יש עדיין בלאגן שלם סביב נושא האוכל ואם זה שקפוא פה (ליטרלי 2-3 מעלות) לא מספיק החימום לא עובד בחדר שלנו
אבל מה היופי בדבר הזה? קודם כל להיות עם אנשים שאתה באמת אוהב,החוויה מאוד מאוד תלויה בזה,דבר שני,מהלקחים שלי תמיד במקומות הכי מסריחים ומגעילים צוברים הכי הרבה חוויות טובות שזוכרים לנצח
והנה גם דוב קפוא בהאמר
הצלחתי גם לארגן ציוד מילואים מהרגע להרגע כי צריך לצאת
גם לבשל ולארגן את הבית וגם עכשיו אני יוצא לעבודה כי חירום
בנוסף אני כנראה מתגבר במד''א תוך כדי המילואים
איזה כיף אה?
טוב בנימה אופטימית זו קבלו דוב סקסי על מדים לאחר טיל איראני לפני מס' חודשים
(הושמד)
(הושמד 2)
השאלה איזה מהם יותר?🤔
נלחם על התקווה שיום אחד לא נצטרך פה גיבורים
המילים של השיר הזה...וואו
קאבום הושמד
חשקה נפשי להעלות תמונה מאחד מסבבי המילואים

