אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

TasteOfTrouble​(שולט)חשבון מאומת

צרות זה טעים

לפני 10 ימים. יום ראשון, 14 ביוני 2026 בשעה 11:04

לפני חודש. יום שישי, 1 במאי 2026 בשעה 13:28

לבנות לוחמניות 

השילוב של קשיחות הכרחית עם רכות ועדינות נשית זה פשוט אוחחחח

לפני חודש. יום שני, 27 באפריל 2026 בשעה 7:09

הושמד

לרגל (כמעט) סוף המילואים😉

לפני חודשיים. יום חמישי, 23 באפריל 2026 בשעה 16:46

שבוע אחרון למילואים! אלא אם...

הושמד

לפני חודשיים. יום שבת, 28 במרץ 2026 בשעה 12:59

פוף 

נו צדקו?

 

 

היה שבוע קשוח ממש,החזקתי הכל עליי ולפעמים אני מרגיש שאם אני לא אעשה כלום לא יתפקד (וזה דיי נכון ת'אמת), מקווה שלמעלה שמים לב לזה ויעריכו קצת כי בנתיים אני מרגיש בעיקר זלזול לצערי,אבל בתחילת השבוע כתבתי פוסט על זה שהקו מבאס כי מרגיש בודד וכנראה שלא רק אני הרגשתי ככה והחבר'ה במפל''ג הרימו פינת ישיבה עם קירוי וחימום לפנתיאון וזה ממש ממש משמח אותי

אתמול ישבנו שם אחרי הארוחת שישי עם חטיפים ופיצוחים ושיחקנו כל מיני משחקים והיה ליגה ונהנתי בטירוף,נזכרתי למה אני בא בכלל אחרי כל כך הרבה זמן🙂

מקווה שהשבוע החדש ופינת הישיבה החדשה יביאו יחד איתם מצב רוח טוב יותר

לפני שלושה חודשים. יום ראשון, 8 במרץ 2026 בשעה 13:25

קר פה בהגזמה שתדעו 

לפני שלושה חודשים. יום שני, 2 במרץ 2026 בשעה 0:09

אחרי נסיעה דיי קשוחה,קפואה וארוכה על האמר פתוח הגענו בשעות ערב לבסיס זמני להתמקם בו 

הבעיה היא שהבסיס לא מספיק גדול לקליטת הכוח אז יש צפיפות לא קטנה וגם אין מים כל כך אז רק 2 תאי שירותים פעילים, על מקלחות כמובן אין מה לדבר,בנוהל הרגיל יש עדיין בלאגן שלם סביב נושא האוכל ואם זה שקפוא פה (ליטרלי 2-3 מעלות) לא מספיק החימום לא עובד בחדר שלנו 

 

אבל מה היופי בדבר הזה? קודם כל להיות עם אנשים שאתה באמת אוהב,החוויה מאוד מאוד תלויה בזה,דבר שני,מהלקחים שלי תמיד במקומות הכי מסריחים ומגעילים צוברים הכי הרבה חוויות טובות שזוכרים לנצח 

 

והנה גם דוב קפוא בהאמר

לפני שלושה חודשים. יום ראשון, 1 במרץ 2026 בשעה 2:31

לפני שלושה חודשים. יום שבת, 28 בפברואר 2026 בשעה 6:23

הצלחתי גם לארגן ציוד מילואים מהרגע להרגע כי צריך לצאת

גם לבשל ולארגן את הבית וגם עכשיו אני יוצא לעבודה כי חירום 

בנוסף אני כנראה מתגבר במד''א תוך כדי המילואים

 

איזה כיף אה?

 

טוב בנימה אופטימית זו קבלו דוב סקסי על מדים לאחר טיל איראני לפני מס' חודשים 

לפני ארבעה חודשים. יום רביעי, 4 בפברואר 2026 בשעה 15:45

(הושמד)

 

(הושמד 2)

השאלה איזה מהם יותר?🤔

לפני ארבעה חודשים. יום ראשון, 1 בפברואר 2026 בשעה 3:55

נלחם על התקווה שיום אחד לא נצטרך פה גיבורים

 

המילים של השיר הזה...וואו

לפני כחצי שנה. יום רביעי, 19 בנובמבר 2025 בשעה 5:34

 

קאבום הושמד

 

 

 

חשקה נפשי להעלות תמונה מאחד מסבבי המילואים