לבנות לוחמניות
השילוב של קשיחות הכרחית עם רכות ועדינות נשית זה פשוט אוחחחח
לבנות לוחמניות
השילוב של קשיחות הכרחית עם רכות ועדינות נשית זה פשוט אוחחחח
מי לא מכיר את צומת בית קמה? אם לא אכלת שם מקדונלד'ס או בורקס כנראה לא היית באמת בצבא
המיקום המרכזי שלה ביחס לבסיסי צה''ל והקרבה לעוטף הפכו אותה למקום הכי טבעי בעולם להיות בית למדבקות של ילדים שלא מזמן רק חלמו להשלים בגרויות
הקליפ הזה,הוא תמצית של ישראל ב3 דק' עם הרפרנס לטיפקס,הכאב,החיילים בבורקס הטורקי,הבירה עם פרצוף של חברים,האקדח על החגורה ובעיקר התקווה לעתיד טוב יותר
עומר עברון,הידוע בתור ג'ימבו ג'יי הוא כנראה המשורר הכי טוב של ישראל של אחרי אוקטובר 23,אף אחד לא מצליח לכתוב מילים נכונות כל כך כמוהו
בקבוצת חברים התפתח דיון לגבי ההאמרים החדשים שקיבלו בצה''ל אחרי שהגיעו כמה לגדוד מילואים של חבר בעיקר על זה שכבר 40 שנה ולא שינו בו כלום.
כשהייתי חייל סדיר ממש אבל ממש שנאתי את הכלי הזה, הוא רועש,מגושם, איטי,לא נוח בעליל ותכל'ס הדבר הכי מכוער עלי אדמות.
בשנתיים של המלחמה התאהבתי הבהמה הזאת מהר מאוד,פתאום כל תקלה קטנה (או יותר מקטנה) לא משביתה את האוטו אלה נפתרת עם לדרמן ואיזו,אפשר להשתמש בו לכל דבר שצריכים ולשנות בו דברים עם 2 ידיים אפילו בלי כלי עבודה,הוא מגיע לכל מקום,בכל זמן ובכל תנאי שטח והכי חשוב,הוא תמיד החזיר אותי הביתה בסוף.
אז מה המסקנה שלי בזה? לפעמים דברים הם לא ממש הטעם שלנו,אבל כשלומדים להכיר אותם מסתבר שהם בדיוק,אבל בדיוק מה שאנחנו מחפשים
להיות המפקד שמחנך חיילת חצופה