ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

TasteOfTrouble​(שולט)חשבון מאומת

צרות זה טעים

לפני 13 יום. יום חמישי, 11 ביוני 2026 בשעה 16:42

שאלה שאני חושב עליה לאחרונה.

מבחן המציאות די ברור...תנו לי בחורה עם חרדות, שריטות, חוסר ביטחון, סיפור חיים מורכב או איזה מטען רגשי שהיא סוחבת כבר שנים, ויש סיכוי לא רע שהיא תעניין אותי.

למה? אין לי מושג...

אולי כי אני אוהב לדאוג?

אולי כי אני אוהב להיות העוגן כשהים סוער?

אולי כי אני חושב שאנשים עם קצת סדקים הם פשוט יותר מעניינים?

ואולי בכלל כי אני מזהה בהן משהו מעצמי?

 

 

מחשבה מעניינת...או מדאיגה...

עוד לא החלטתי