אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

TasteOfTrouble​(שולט)חשבון מאומת

צרות זה טעים

לפני חודש. יום שלישי, 28 באפריל 2026 בשעה 13:55

פניתי היום אישה נחמדה ששאלה אותי בזמן הפינוי האם אני נשוי,כשהשבתי שלא היא שאלה אותי אם יש לי חברה,עניתי שגם לא ואז היא שאלה אותי ''איך זה שלבחור נחמד וחתיך כמוך אין אף אחת?"

לא ידעתי מה לענות בכנות? שמעתי כל כך הרבה סיבות כבר ללמה לא...

לפעמים בשיחת היכרות ראשונית כזאת

לפעמים אחרי דייט ראשון

לפעמים אחרי דייט חמישי

 

''אתה חמוד אבל לא בדיוק הטעם שלי''

''אתה צעיר מידי"

''אתה מבוגר מידי''

''אתה שמן מידי'' (יאפ,גם קרה,דוגרי? מעדיף את הישירות והכנות)

"אתה לא שמן מספיק" (כן כן גם זה קרה)

''אתה בחירה נכונה מידי"

"אתה לא בא מהעולם שלי" (הכוונה הייתה לתחום עיסוק)

"אה רציתי רק סקס" (אם היית מתקשרת את זה היה נחמד ,רק אומר... לפחות הסקס היה מעולה)

עכשיו זה באמת מבאס,כאילו אני יודע שאני בחירה טובה,אני יודע שאני בחור איכותי ואני יודע שמי שתהיה איתי תזכה ועדיין זה מבאס.

וכן,בכנות,אני גם מסנן מלא (לא מסנן יעני לא עונה) כי אני לא מוכן להתפשר על משהו שלא באמת מתאים