לפני שבועיים. יום ראשון, 7 ביוני 2026 בשעה 2:20
נעוץ
והנה 6 סיבות למה,כנראה שהם יעצבנו פה מלא ''שולתים עכזריים'' ולא אכפת לי
1. כשאני מחפש להכיר נשלטת אני מחפש להכיר בן אדם ולא צעצוע ולכן אני מתייחס אליה בהתאם
2. אני חושב שזה שאני מגדיר את עצמי כשולט לא אומר שאני צריך להתנהג כאילו אני איזו ישות אלוהית
3. יש לי קווים מנחים שאני לוקח איתי לכל דבר שאני עושה בחיים,כבוד הדדי,תקשורת,אמון וביטחון הם ערכים שחשובים לי בכל דבר, בוודאי בקשר שליטה
4. אני מעריץ כל נשלטת שאני מפתח איתה קשר,נכון שזה נשמע נשלטי אבל זה בעצם הכי שולטי
5. אני לא מפחד לעשות שטויות כי אני לא חושב שזה מוריד ממני או הופך אותי לפחות שולט
6. אני שולט מתוך רצון להשרות תחושה של ביטחון והכלה ולא כדי לנפח לעצמי את האגו

