כמה הייתי רוצה לשבת לשתות בירה בים עם מישהי
כמה הייתי רוצה לשבת לשתות קוקטייל מול הנוף בערב
כמה הייתי רוצה אהבה אמיתית
כמה הייתי רוצה
כמה הייתי רוצה לשבת לשתות בירה בים עם מישהי
כמה הייתי רוצה לשבת לשתות קוקטייל מול הנוף בערב
כמה הייתי רוצה אהבה אמיתית
כמה הייתי רוצה
מעניין שהשירים הכי עצובים הם הכי יפים
כולי תפוס ואיכשהו גירדתי את עצמי לעשות סידורים,עדיין צריך לקום ולנסוע ללימודים וזה כמעט שעתיים נסיעה בשעות האלה
טוב נו
נשרוד את היום רשעון הזה
אנ'לא רוצה אנ'לא רוצה להגיע לקצה
למרות שעבר כבר יום הזיכרון
האווירה מתקשה עדיין לעבור
השיר הזה מרגש מאוד בעיניי
מי לא מכיר את צומת בית קמה? אם לא אכלת שם מקדונלד'ס או בורקס כנראה לא היית באמת בצבא
המיקום המרכזי שלה ביחס לבסיסי צה''ל והקרבה לעוטף הפכו אותה למקום הכי טבעי בעולם להיות בית למדבקות של ילדים שלא מזמן רק חלמו להשלים בגרויות
הקליפ הזה,הוא תמצית של ישראל ב3 דק' עם הרפרנס לטיפקס,הכאב,החיילים בבורקס הטורקי,הבירה עם פרצוף של חברים,האקדח על החגורה ובעיקר התקווה לעתיד טוב יותר
עומר עברון,הידוע בתור ג'ימבו ג'יי הוא כנראה המשורר הכי טוב של ישראל של אחרי אוקטובר 23,אף אחד לא מצליח לכתוב מילים נכונות כל כך כמוהו
הדרך ארוכה ומפותלת
אני נופל וקם, נופל וקם,נופל וקם
אף פעם לא אפסיק ללכת!
נופל וקם נופל וקם
עובר גשר ועוד גשר
אני נופל וקם נופל וקם נופל וקם
כמה ארוכה היא הדרך
עומד איתן עם ראש מורם!
השיר הזה,שעתיק כמעט כמוני הוא פשוט המנון לחיים ואיזה ביצוע מטריף של ג'ימבו ג'יי
וכמה טוב ללבוש מדים!
נשק קל וגריל על פחמים