אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

TasteOfTrouble​(שולט)חשבון מאומת

צרות זה טעים

לפני 10 ימים. יום ראשון, 14 ביוני 2026 בשעה 9:24

כמה הייתי רוצה לשבת לשתות בירה בים עם מישהי

כמה הייתי רוצה לשבת לשתות קוקטייל מול הנוף בערב

כמה הייתי רוצה אהבה אמיתית 

כמה הייתי רוצה 

 

לפני שלושה שבועות. יום שלישי, 2 ביוני 2026 בשעה 18:10

לפני שלושה שבועות. יום שני, 1 ביוני 2026 בשעה 1:20

לפני חודש. יום שישי, 22 במאי 2026 בשעה 5:38

מעניין שהשירים הכי עצובים הם הכי יפים

לפני חודש. יום ראשון, 10 במאי 2026 בשעה 4:56

כולי תפוס ואיכשהו גירדתי את עצמי לעשות סידורים,עדיין צריך לקום ולנסוע ללימודים וזה כמעט שעתיים נסיעה בשעות האלה 

טוב נו 

נשרוד את היום רשעון הזה

 

אנ'לא רוצה אנ'לא רוצה להגיע לקצה

לפני חודשיים. יום שישי, 24 באפריל 2026 בשעה 13:43

 

למרות שעבר כבר יום הזיכרון 

האווירה מתקשה עדיין לעבור 

השיר הזה מרגש מאוד בעיניי

לפני חודשיים. יום שישי, 24 באפריל 2026 בשעה 5:27

לפני חודשיים. יום שלישי, 21 באפריל 2026 בשעה 1:46

 

לפני שלושה חודשים. יום שישי, 20 במרץ 2026 בשעה 4:54

מי לא מכיר את צומת בית קמה? אם לא אכלת שם מקדונלד'ס או בורקס כנראה לא היית באמת בצבא

המיקום המרכזי שלה ביחס לבסיסי צה''ל והקרבה לעוטף הפכו אותה למקום הכי טבעי בעולם להיות בית למדבקות של ילדים שלא מזמן רק חלמו להשלים בגרויות

הקליפ הזה,הוא תמצית של ישראל ב3 דק' עם הרפרנס לטיפקס,הכאב,החיילים בבורקס הטורקי,הבירה עם פרצוף של חברים,האקדח על החגורה ובעיקר התקווה לעתיד טוב יותר

 

עומר עברון,הידוע בתור ג'ימבו ג'יי הוא כנראה המשורר הכי טוב של ישראל של אחרי אוקטובר 23,אף אחד לא מצליח לכתוב מילים נכונות כל כך כמוהו 

לפני שלושה חודשים. יום חמישי, 19 במרץ 2026 בשעה 4:32

 

הדרך ארוכה ומפותלת 

אני נופל וקם, נופל וקם,נופל וקם 

אף פעם לא אפסיק ללכת!

נופל וקם נופל וקם 

עובר גשר ועוד גשר 

אני נופל וקם נופל וקם נופל וקם 

כמה ארוכה היא הדרך

עומד איתן עם ראש מורם!

 

 

השיר הזה,שעתיק כמעט כמוני הוא פשוט המנון לחיים ואיזה ביצוע מטריף של ג'ימבו ג'יי

לפני ארבעה חודשים. יום שלישי, 24 בפברואר 2026 בשעה 14:27

וכמה טוב ללבוש מדים!

לפני ארבעה חודשים. יום שלישי, 24 בפברואר 2026 בשעה 13:09

נשק קל וגריל על פחמים