15.05.2024
עברו יומיים מאז יום הזיכרון ועדיין אני כותב את המחשבות שלי מיום הזיכרון הראשון שלי,האמת היא שהוא לא ממש נגמר לי עדיין.
ביום הזיכרון עצמו,יום שני,פגע כתב''מ נפץ (''פטיש אוויר'' אבל עוד נחזור לזה) בחדר שבו ישנתי במילואים האחרונים.
באופן מוזר לילה לפני זה חלמתי משהו דומה,היה לי סיוט שאני במרחב אזרחי,לבד עם ההאמר (המכונה בקשר "פטיש" אבל שוב,נחזור לזה) וממש קוראים לי בקשר עם האו''ק הזה, למען האמת לא כזה התרגשתי,ותכלס זה מה שמפחיד,התרגלתי לסכנה ואני אפילו קצת מתרגש ממנה,מתרגש מהאקשן,ה0 ל100 הזה שיש בקצת יותר מחצי שנה האחרונה במילואים מספק לי המון אנדרלין,בכלל חשבתי מה הקטע של צה''ל ופטישים? למה המילה הזאת חוזרת כל כך הרבה? אבל זאת מחשבה של סתם,מותר לי לא? לחשוב על סתם דברים מידי פעם.
שהייתי בתיכון שלי,בטקס יום הזיכרון,ההוא הראשון שלי,בין העצב השבר והצער העמוק שמעתי שיחות של תיכוניסטים,כאלה בכיתה י''א-י''ב שמדברים על הדפ''ר שלהם או הבגרות הקשה בהיסטוריה (נשבע כל שנה זה קשה),ראיתי את המורים את הכיתות ואת חצר בית הספר שוב ועלה בי איזה געגוע מאוד עמוק לאותה תקופה, לאותן בעיות ולאותן שאיפות, בעיקר אני מתגעגע לחיים החברתיים שפשוט נעלמו,לתקופות של חבורה גדולה, שכל יום וכל היום אתה עם החברים,הידידות ובת הזוג.
אני מתגעגע לתקופה בה לא היו לי חברים מתים או סיוטים על פטישים,תכל'ס? היום נראה שאז הכל היה ורוד,איזה כיף היה אם היה אפשר לקנות איזה מכשיר כזה שזורק אותך אחורה בזמן לאיזה תקופה שתרצה,קצת מראה שחורה כזה,או שיקוי קסמים שעושה אותך שוב בן 16,קצת הרי פוטר כזה.
ועוד באותו יום נכנס לו לשירות אמבולנס ****,מזמן לא זכרתי מספר של אמבולנס,אבל זה אחד מיוחד, האמבולנס הזה נתרם למד''א אחרי מימון המונים לזכרה של ידידה שלי,שהייתה מתנדבת מד''א תקופה ארוכה.
האמת? הקורס במד''א בגיל 15 זה מה שבאמת קירב ביננו אז,קור הרוח שהפגינה באותה שבת מחורבנת,שהיה חלק ממנה עוד אז בתיכון הרשים אותי כל כך בתור נער בן 15 שלא מצליח להישאר קר רוח בגלל מבחן...איזה הבדל מאז להיום שאני כבר רגוע לחלוטין בכל מצב ולא משנה מה קורה מסביבי.
ואז עולה לי מחשבה על זה שרציתי להיות פראמדיק וזה לא קרה,אולי עכשיו הגיע הזמן לקום ולעשות,ללכת שוב להתנדב במד''א ולאט לאט להכנס לתפקיד נהג אמבולנס? יש מצב,תכל'ס זה זמן ממש טוב עכשיו כשהכי צריכים,צריך עוד קצת לחשוב על זה.
23.04.2026
הטקסט הזה הוא מתוך יומן שכתבתי לעצמי בשנה הראשונה,לעכל ולהבין
מעניין לקרוא אותו היום,במיוחד עם איך זה התיישן
יש כמה שינויים מהמקור כדי לשמור על פרטיות

