ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ספנקבלוג

" החיים נחלקים לנורא ולאומלל, אלה שתי הקטגוריות. בנורא נמצאים למשל כל המקרים הסופניים, את יודעת, ואנשים עיוורים, נכים. אני לא יודע איך הם מצליחים לעבור את החיים שלהם, זה מדהים בעיניי. והאומללים הם כל השאר. לכן עליך להיות אסיר תודה על שאתה אומלל, זה מזל גדול להיות אומלל".

וודי אלן
לפני שנה. 17 בפברואר 2023 בשעה 9:32

כאילו לא הספיק  שאביב גפן יהיה תכף בן 50, עכשיו אליל נוער נוסף שלי מחליף לו קידומת, ומעורר בי תרעומת.  היום ימלאו למייקל ג'ורדן 60! 

אביב גפן תכף בן 50, מייקל ג'ורדן בן 60 ואני תכף בן 40. 

כמה אירוני שכולנו מחליפים קידומת באותה שנה. 

מייקל ג'ורדן הוא עוד אייקון נעורים שהזדקן. אם הגיעו של אביב לגיל 50 מסמל את הזדקנות הרוח. הרי שהגיעו של מייקל לגיל 60 מסמל את הזדקנות הגוף. 

בתקופת הילדות והנעורים הייתי משחק כדורסל וכדורגל. 

לא הייתי שחקן מי יודע מה בגלל הקוארדינציה הדפוקה שלי, אבל אף פעם לא ויתרתי. הקשר עם הגוף היה חשוב לי מאוד. כדורסל בשישי, כדורגל בשבת, חדר כושר עם החבר'ה- אף פעם לא ויתרתי על הזדמנות לפעילות גופנית.

בגיל 19 הייתי הולך לחדר כושר 3 פעמים בשבוע ומרים 20 קילו, 40 קילו. שעה וחצי של אימון מנפח שרירים שלא הייתי מוותר עליהן לעולם (בעצם לא לעולם, לא הייתי מוותר עליהן עד גיל 30). היום אני כבר לא מנוי לחדר כושר, כבר עשור שלא פוקד אותו.  אני מעדיף להתאמן לבד בבית בלי לקנא באף אחד. לא רוצה לראות את כל הסוסים בני ה18 עם השרירים התפוחים שמתאמנים לסיירות.  עכשיו אני כבר נמצא בחברתם של בטטות הכורסא בני ה40 עם כרס הבירה שהפכו לפדלאות. 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י