לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

את ואני

לפני 5 שנים. 1 בספטמבר 2018 בשעה 13:59

ישבתי בבית די משועממת ואז רן שלח לי גיף של שתי בחורות מזדיינות על שולחן מטבח. 

אני כבר הודעתי שהיום אני יוצאת, ולא הודעתי שהיציאה בוטלה.התמלאתי חרמנות.כאילו נטענתי ברגע.

הידיים החלו לבעור לי והרגשתי עוד רגע שאני מתפוצצת מחרמנות. 

סימסתי לה, אם היא בבית ואם בא לה לראות אותי אחרי הזמן הרב שעבר. 

בתחילה היא עשתה לי קצת קונצים, אבל מרגע שביקשתי שתשלח לי תמונה של הכוס המדהים שלה וקיבלתי.

הבנתי, היא עדיין שם. 

תדחפי את הפלאג הבינוני כתבתי לה וצלמי לי תמונה של התחת הסקסי שלך. לאחר מספר דקות קיבלתי את התמונה. אין ספק הילדה בורכה בישבן מדהים. 

חצי שעה אני אצלך, תוציאי את הרצועות, הסטראפ ותחטאי שני דילדואים. הילדה ביקשה שאתעכב כי חצי שעה לא תספיק. 

במצב אחר הייתי שותה וויסקי בסלון ומשזה לא אפשרי במצבי החלטתי שאנהג לאט יחסית. מהבית כבר רציתי לצאת כמה שיותר מהר. הידיים ממש גירדו לי, לקחתי את הקרופ, לבשתי טייץ עור, טופ שחור ומעיל עור. 

כל הדרך דמיינתי איך אני הולכת לפרק לה את הצורה. חיכיתי כבר שתהיה בין ידיי. ואכן 40 דקות והגעתי לביתה. היא פתחה לי את הדלת עירומה. בזמן רגיל הייתי פשוט מרימה אותה ומניחה אותה על השולחן אבל ישנה הגבלה קטנה, אז פשוט התחלתי לנשק אותה ולהתקדם איתה לעבר השולחן בפינת האוכל. בלי שלום בלי היי פשוט תקפתי אותה. היא התיישבה על השולחן ואני הלכתי לחדר להביא את שהכינה. כל יד נקשרה לפינה אחרת בשולחן וגם רגליה. הייתי די טכנית ובאיזשהו מקום גם עצבנית. הייתי טעונה כמו אקדח.

היא נראתה כמו היצירה של דה וינצי. והמוח החולני שלי רצה לעשות לה כל כך הרבה דברים אז לקחתי נשימה עמוקה, הורדתי חולצה ונשארתי עם הטופ והטייץ. 

עם הקרופ עברתי על כל חלק בגופה וכשהגעתי לשדיה כל פטמה קיבלה הצלפה קטנה, אנחות כאב/עונג בקעו מגרונה בכל הצלפה. וכך המשכתי עד שהגעתי לדגדגן וגם בו הצלפתי כמה פעמים בעוצמה גבוהה יותר ובקצב. כמעט ולא התאפקתי ורציתי לדחוף לה יד אבל השליטה העצמית פה היא הכי חשובה והרי כולה פרוסה לפניי שאעשה בה כרצוני. 

עליתי על השולחן ומצצתי את שדיה הקטנים, התעכבתי על כל פטמה ונשכתי קלות, ואז אצבעותיי פילחו את הכוס המושלם והקטן שלה, והתחלתי לדחוק בו ללא רחמים, אצבעותיי נעו בפנים במהירות והיא החלה מתפתלת לי בידיים אגנה עלה וירד ואני דחקתי בה חזק חזק  3 אצבעות בפנים ואני לא מרחמת, אני טוחנת אותה דק דק אני חייבת. 

נכנסתי למעין אקסטזה.טראנס של זיונים.

היא גמרה אך זה לא גרם לי להפסיק ההיפך היום היא הולכת להשפריץ כמויות שמעולם לא השפריצה. 

באתי חמה, עם אגרסיות מטורפות והכל אוציא עליה אין לה ברירה. זה מה שצריך לקרות. האצבעות מתמקדות בצד ימין ודוחקות עמוק אצלה בנרתיק אני מרגישה את הנוזלים ואת המים מגיעים . 

תשחררי זונה שלי תני לי לראות פה זרנוק, אני אומרת לה, תשחררי. שפריץ של מים חמים עובר דרך אצבעותיי ויוצא ישר על הרצפה, הילדה צורחת ובוכה, גומרת וצוחקת, רועדת ומתפתלת ואני בשלי ממשיכה, אל תעצרי אני אומרת לה תשחררי הכל תשחררי שליטה ומיד עוד שפריץ של זרם חם השולחן רטוב, הרצפה רטובה הילדה שוכבת מולה רטובה ופתוחה, היד שלי עדיין בתוכה.

את תגמרי שוב, ושוב ושוב, כי ככה אני רוצה, והיא צועקת, משתוללת היא לא ממש מבינה מה קרה לי היום ולמה אינני מקשיבה. וכבר קשה לה להשפריץ שוב אבל אינני מרפה אני חופרת וקודחת ודוחקת בה נורא, הכנסתי את כף ידי לתוכה, איגתי אותה ולחצתי ועוד שפריץ קטן והילדה שוב גמרה וקצת שורף לה וכואב לה היא מבקשת הפסקה. עוד לא אמרתי, תגמרי עד שלא תגמרי שוב אני לא מפסיקה, ידי חופרת בדופן הנרתיק שלה כמגרדת את צד ימין ופאף עוד שפריץ חם יצא ועימו ייללה מסכנה כזו. ורק אז יצאתי ממנה.

הוצאתי את היד ליטפתי את גופה, נשימותיה מהירות ופניה רטובות מן הדמעות, התרתי את רגליה, היא מיד סגרה אותן מחשש שאשתגע ואמשיך. 

התרתי את ידיה וחיבקתי אלי, לא סיימנו לחשתי. אני אחליט מתי די. היא היתה כל כך גמורה שלא היה לה כוח להתנגד או בכלל להביע דעה.

הפכתי אותה על בטנה והורדתי רגליה אל הקרקע בפישוק רחב, הצלפתי בה עם הפלוגר 25 פעמים, היא ספרה וצרחה תוך כדי, התחת שלה כבר היה אדום לגמרי, הנחתי ידי עליו הוא רתח.

הרכבתי סטראפ און עם דילדו עבה, ואת הפלאג הוצאתי לה מהתחת, החור שם התרחב יפה יפה. היא כבר רגילה לקבל ממני בתחת זו אינה פעם ראשונה לכן עדינות לא תהיה פה אם כי בעילה. ובעילה קשה.

השפרצתי כמות מטורפת של חומר סיכוך על החור היפה שלה, כיוונתי את הדילדו הישר אל תוך החור והתחלתי לדהור, אחזתי בשולחן בזמן שדפקתי לה את התחת, זה היה חזק ואגרסיבי ממש קרעתי לה אותו, היא ייללה יללות מסכנות כאלה של זונה, כאילו זו לא פעם ראשונה שמישהו מחלל אותה, ובכל זאת הפעם הזו הייתה שונה וכך המשכתי ככל שיכולתי שיחררתי עליה את כל הקיטור, כשיצאתי ממנה השארתי אותה עדיין על השולחן, היא לא יכלה לזוז הרי הכל שם מזוין. ניגשתי למקפיא ולקחתי שתי קוביות קרח וקצת מסביב לחור של התחת ואז החדרתי אותן לבפנים, שיירגע קצת המקום. 

הקמתי אותה לספה בסלון, היא התחפרה בתוכי, חיבקתי ונישקתי עטפתי אותה קרוב לחיקי. 

היא שאלה מה קרה לי? עניתי שזה לא משנה.

דמעות נקוו בעיניה והיא אמרה זה בסדר אני די רגילה. 

באותו רגע התחרטתי מעט הרי בשבילי זה משחק , בשבילה זה כבר מזמן לא. 

אמרתי לה שזו היתה הפעם האחרונה. 

שאני אתפוס ממנה מרחק. זה לא פייר.

היא בכתה וחיבקה אותי חזק ואמרה שמעולם לא גרמתי לה להרגיש כל כך זולה כמו שעכשיו.ושעובר עליי משהו שלא קשור אליה. ושכנראה שנפגעתי ממישהי שאני מאוהבת בה.

הייתי בשוק למשמע דבריה, היא באמת מכירה אותי, בכל זאת אנחנו מכירות כבר כמה שנים.

שתקתי. חיבקתי וליטפתי. הלבשתי אותה. ניקיתי וסידרתי אותה. אספתי אותה לחיקי וחיבקתי עד שנרדמה. כעסתי על עצמי. כעסתי נורא. כיסיתי אותה בשמיכה, נשקתי למצחה. ואמרתי בקול מעכשיו לא תראי אותי יותר אני מבטיחה. 

את המפתח של ביתה שעדיין היה בצרור המפתחות שלי השארתי על שולחנה, הערתי אותה לשניה כדי שתנעל ויצאתי את ביתה. והפעם לתמיד.

קסם שבלב - וואו חזק
לפני 5 שנים
S Bell - אהבתי
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י