לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

אני אוהב דגדוגים

דגדוגים זה כיף, אבל צריך שזה יהיה בצורה נכונה
לפני 4 שנים. יום רביעי, 6 ביולי 2022 בשעה 9:07

באסה שאין לי סשן דגדוגים, אני ממש רוצה וחסר לי אוף כמה שבאלי :(

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י