לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

אני אוהב דגדוגים

דגדוגים זה כיף, אבל צריך שזה יהיה בצורה נכונה
לפני 3 שנים. יום שלישי, 14 במרץ 2023 בשעה 12:48

אני מתנצל אולי התחלתי לא טוב את השיח איתך, אבל אני מאוד מעוניין בסשן איתך
בסופו של דבר דגדוגים הם חוויה משותפת של פרטנרים, אני מאוד אוהב את התחושה של הדגדוגים אני אוהב לראות אותך מתפתלת וצוחקת בלי סוף ומצד שני באלי שתעשי לי את אותו הדבר
אני מאוד רוצה סשן דגדוגים...מקווה שיום אחד נוכל ביחד לעשות אותו


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י